Forum > Demolåtar
Clav - Southern Link (fd Whistling bows) - Nu med film!
clavinova:
Ny version med nytt namn i trådhuvudet.
Eddi:
Ja det var bättre - ett himla gung blir det - nu kan jag själv stänga vid 3.30 :D när det är som bäst
Dividend:
Har inte läst några comments.
Stämningen är förträfflig... Det lugna partiet drar ned lite, en bättre melodi på omnisphere-"flöjten" där (men jag tycker du gör bättre och bättre melodier hela tiden dock) hade funkat bättre.
Och ljudeffektpartiet lite senare, känns lite onödigt, sen kommer flöjten tillbaka direkt därpå...
Mysig stämning. Håller med eko, nu när jag läst några kommentarer medan jag skriver ;) Du måste fixa en bättre melodi på flöjten! Verket förtjänar det!
Helbra annars! :)
clavinova:
--- Citat från: Eko skrivet 23.05.2010, 11:09:01 ---Ja det var bättre - ett himla gung blir det - nu kan jag själv stänga vid 3.30 :D när det är som bäst
--- Slut citat ---
Strålande Eko! ;-)
--- Citat från: Dividend skrivet 23.05.2010, 21:27:07 ---Har inte läst några comments.
Stämningen är förträfflig... Det lugna partiet drar ned lite, en bättre melodi på omnisphere-"flöjten" där (men jag tycker du gör bättre och bättre melodier hela tiden dock) hade funkat bättre.
Och ljudeffektpartiet lite senare, känns lite onödigt, sen kommer flöjten tillbaka direkt därpå...
Mysig stämning. Håller med eko, nu när jag läst några kommentarer medan jag skriver ;) Du måste fixa en bättre melodi på flöjten! Verket förtjänar det!
Helbra annars! :)
--- Slut citat ---
Tack Dividend! Ljudet du kallar flöjt är en äkta kopia av någon slags 70-tals synt och jag behåller den som den är. Är inte tänkt som en melodi utan bara en slags "förstärkning" av stämningen. Nu återstår det bara att filma en bilfärd i Södra Länken och ljudsätta den. B)
Eddi:
Kör försiktigt bara.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida