Forum > Demolåtar
Clav - Southern Link (fd Whistling bows) - Nu med film!
clavinova:
--- Citat från: egghuvud skrivet 01.06.2010, 09:19:29 ---Snyggt. Både film och musik. Inget att kommentera den känns färdig. :)
--- Slut citat ---
Tack egghuvud! Härligt att läsa "Inget att kommentera den känns färdig"! :)
--- Citat från: Eko skrivet 01.06.2010, 09:20:50 ---Den vart ju helbra - skön känsla och bra timat - fast jag fattar inte vilken mellansträcka det var trots att man åkt mycket där nere. Skicka in den till tunnelkonsortiet.
--- Slut citat ---
Tack Eko! 70 Kmh verkar stämma bra med 120 bpm. B)
Det är tre olika klipp. Det första börjar vid Fredells och sträcker sig till strax efter "blå väggen", därefter klipper jag in nedfarten från Nynäsvägen för att sedan återigen fortsätta mot Årsta/Essingeleden. Efter att jag har kommit ut ur tunneln vid Årsta, klipper jag till avfart Insjön på 222an som avslut.
Finns mer klipp och jag lurar lite grand på att meka lite till som ovan skrivet.
MaxB:
--- Citat från: clavinova skrivet 01.06.2010, 20:16:36 ---
--- Citat från: Eko skrivet 01.06.2010, 09:20:50 ---Den vart ju helbra - skön känsla och bra timat - fast jag fattar inte vilken mellansträcka det var trots att man åkt mycket där nere. Skicka in den till tunnelkonsortiet.
--- Slut citat ---
Det är tre olika klipp. Det första börjar vid Fredells och sträcker sig till strax efter "blå väggen", därefter klipper jag in nedfarten från Nynäsvägen för att sedan återigen fortsätta mot Årsta/Essingeleden. Efter att jag har kommit ut ur tunneln vid Årsta, klipper jag till avfart Insjön på 222an som avslut.
--- Slut citat ---
Jag spikade etapp I, etapp II och tyckte jag kände igen etapp III men har ju åkt en hel del på dessa sträckor tidigare...
MaxB:
Är det en ny version av låten i bilåkarfilmen?
Det är i varje fall en skön låt i denna genre!
clavinova:
--- Citat från: MaxB skrivet 05.06.2010, 12:34:11 ---Är det en ny version av låten i bilåkarfilmen?
--- Slut citat ---
Ska inte vara. Kanske filmrenderingen som gör att det låter annorlunda?
MaxB:
--- Citat från: clavinova skrivet 05.06.2010, 22:51:41 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 05.06.2010, 12:34:11 ---Är det en ny version av låten i bilåkarfilmen?
--- Slut citat ---
Ska inte vara. Kanske filmrenderingen som gör att det låter annorlunda?
--- Slut citat ---
Jag har en version i mp3-spelaren och det är den som bjuder på njutningar, då den dyker upp (ganska ofta :rolleyes:). Sen, efter det har jag sett filmen och undrar bara om den kanske har en ny version av låten. Den kan ju bli ganska många nya versioner av en låt under produktionens gång, tänkte jag...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida