Låter ju kanoners!..schysst sångare! ja visst f-n var det bättre förr..he..he.. 
Tack Clemens!

"Huh, men det är ju jag som kör..."
Jovisst, ALLT var bättre för men denhär är fanimej också riktigt bra 
...e de bara jag eller är det litet basfattigt
... nä, kan nog också vara så att allt är "basigt" nuförtiden. Framför allt allt som skvalar ur radion i dag... det var nog bättre förr
... tror jag
Ett skitigt gitarrsolo hade suttit fint.
Tummen upp
Space
Tack Space, hade faktiskt tankar på att utveckla med något solo eller mellanspel. Men orkade inte idag

får se framöver.
Bättre förr kan inte ha varit bättre förr för då fanns ju inte Bättre förr, så alltså måste Bättre förr vara bäst nu.

Nåt stick också kanske? Annars bra bra!
Väldigt bra sång. Ibland kanske melodin blev något krystad, men säkert en vanesak.
Haha, ja precis. Schyst och tack. Kanske blir det något mer, får se

Versmelodin antar jag att du menar? Ja, den är lite meckig och jag har inte flow hela vägen.. Lyssna på den 100 ggr till så kanske den sätter sig
De här va inge bra - det var bättre förr!

So they say :S
Skiiiitbra låt verkligen.. Musiken är grym.. Nåt stick alt. B-tema & ett solo på detta så är den delen fulländad..
Vad gäller sången så finns det lite svaj på något enstaka ställe, men ingen som helst fara.. Mycket oväntad och annorlunda sångslinga dessutom.. Den tror jag att jag måste få vänja mig vid en stund..

Texten är bra, men visst hade jag föredragit den på engelska...
Men ett mycket gott dagsverke hur som helst..
Tackar och bockar. Blir kanske någon utveckling ja, verkar vara något som behövs.
Versen är inte speciellt lätt att sätta kan jag säga, du får gärna peka lite mer exakt på vad som stör dig så kan jag se om det går att fixa, eller om det går under konstnärlig frihet
Får göra en eng-verra med då..
Tack ALLA, vad kul med mycket och snabb respons.