Forum > Färdiga produktioner

Asti - Crying out for you (färdig)

<< < (6/7) > >>

Åsa:
Och så Asti då, alltid bra, alltid snyggt ljud och fin sång, stämmorna är ju klockrena dom med, maffigt där på slutet :)
En grej jag kan peta på är dom där tysta partierna - snyggt och bra idé. Men nu vet jag inte om du kanske vill att det ska vara så: man hör en fadeout, på andra tysta partiet hör jag två :D schwop schwop.. liksom. Förstår du hur jag menar? Nåt jag reagerade på när jag lyssnade på hög volym iallafall, tog ner kvaliteten lite tyckte jag.

Riktigt bra är det iallafall, bra låt och snyggt gjort (som vanligt höll jag på att säga).

:D

asti:

--- Citat från: Åsa skrivet 17.05.2010, 22:17:12 ---Och så Asti då, alltid bra, alltid snyggt ljud och fin sång, stämmorna är ju klockrena dom med, maffigt där på slutet :)
En grej jag kan peta på är dom där tysta partierna - snyggt och bra idé. Men nu vet jag inte om du kanske vill att det ska vara så: man hör en fadeout, på andra tysta partiet hör jag två :D schwop schwop.. liksom. Förstår du hur jag menar? Nåt jag reagerade på när jag lyssnade på hög volym iallafall, tog ner kvaliteten lite tyckte jag.
Riktigt bra är det iallafall, bra låt och snyggt gjort (som vanligt höll jag på att säga).
:D

--- Slut citat ---
Hör du bara två schwop schwop? Det ska vara tre!  :rolleyes: Tänkte först kalla låten "Scwop, schwop, schwop"!  B)
Nej, det måste jag kolla, så var det ju inte tänkt! Jättekul att du gillar låten!
Tack för lyssning och "schwop"!  :)
/Asti

asti:
Har kompletterat diverse saker efter tips och kommentarer! Tack för det!
Får anse den vara klar nu tror jag!

Eddi:
Jupp på färdiga hör den hemma trots att det fortfarande är stages istället för stations.

asti:

--- Citat från: Eko skrivet 18.05.2010, 21:00:23 ---Jupp på färdiga hör den hemma trots att det fortfarande är stages istället för stations.

--- Slut citat ---
Ledsen, men jag orkade inte ta om sången!  :(
Men om jag hade gjort det hade det blivit "stations"!  :)
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion