Forum > Demolåtar
Running Away - Behöver mix-kritik
MaxB:
--- Citat från: equality skrivet 13.05.2010, 19:47:29 ---Fint! Härligt malande gitarriff som man inte tröttnar på, gillar när låten nästan stannar upp, bra sångröst och snygg backing vocal. Voxen distar något på slutet. Mixen bra i mina öron, skulle önska den lite blötare bara, en smaksak, visst. Schysst orgel på slutet. Sound-click är väl inte det bästa för bedömning av ljudkvalitet med sina 128 kb/s. Box.net är ett tips om du inte har serverplats.
--- Slut citat ---
Vi ska väl med tsmalmbe:s hjälp numera ladda upp även en demo här på KR?!
Snabbt sätt att få andra att lyssna.
equality:
--- Citat från: MaxB skrivet 13.05.2010, 20:25:34 ---Vi ska väl med tsmalmbe:s hjälp numera ladda upp även en demo här på KR?!
--- Slut citat ---
Som det är nu gäller det väl bara färdiga demoner? Antar att det kostar Ts en slant att fixa för plats åt halvfärdiga demos också men det kan vi väl skramla till, alternativt maximera antalet mp3:or.
AlexanderB:
Nu hänger jag inte alls med vad ni pratar om.
equality:
Jo att KR inte har någon serverplats för halvfärdiga demos. Tsmalmbe = han som äger stället. Sorry för OT.
MaxB:
--- Citat från: equality skrivet 13.05.2010, 20:41:32 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 13.05.2010, 20:25:34 ---Vi ska väl med tsmalmbe:s hjälp numera ladda upp även en demo här på KR?!
--- Slut citat ---
Som det är nu gäller det väl bara färdiga demoner? Antar att det kostar Ts en slant att fixa för plats åt halvfärdiga demos också men det kan vi väl skramla till, alternativt maximera antalet mp3:or.
--- Slut citat ---
Sorry, jag fattar inte var jag fick det här ifrån? Jag har för mig att jag läste något i morse men kan inte hitta det nu. Det gällde alla varianter att hämta eller lyssna på demolåtar från alla möjliga platser och att tsmalmbe skrivit att vi kan testa att ladda ner även demos för att kunna strömma i spelaren, med rätt att stoppa experimentet om det blir för mycket.
Jag är dagdrömmare jag...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida