Forum > Demolåtar

Eko - You got to get out

<< < (3/8) > >>

Eddi:

--- Citat från: uriah skrivet 08.05.2010, 13:23:29 ---Bra låt men lite rörig och konstigt mixad..
Visst känns det 'klassiskt' Pop/Rock från svunna tider(som en del (jag) älskar och andra inte.(enl. andra trådar)) :huh:
Men just dessa melodisvängar känns inte igen av mig i alla fall.

--- Slut citat ---
Jo den är rörig och i princip omixad så det får fixas till bra att du inte kände igen den.

Eddi:

--- Citat från: bow35 skrivet 08.05.2010, 15:36:41 ---Kan inte bestämma mig om det är en balad.

--- Slut citat ---
:D känns det viktigt för dig att veta vad du lyssnar på Henkan hihi ja av mig får du ingen vägledning i alla fall - tala om vad du kommer fram till....

Eddi:

--- Citat från: Kon-Trollet skrivet 08.05.2010, 16:34:04 ---jag personligen kommer att tänka på den här med Mott the Hoople

--- Slut citat ---
Både MaxB och jag tycker den här låten är kanon och bör inte nämnas i samband med mitt lilla skrikiga utkast. Men jag gillar ditt tankesätt. :D

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 09.05.2010, 19:02:09 ---Tycker inte det påminner om något jag hört tidigare. Låter kul med den refrängen.

Ljudet är inte så bra mixat här, för hög volym på ena kanalen.

Har du något mer att bjuda på?  ;)

--- Slut citat ---
Nope det finns inget mer för tillfället men snart kommer en låt med jäkligt bra fingerpick  :D

Eddi:

--- Citat från: Dividend skrivet 09.05.2010, 19:34:37 ---Trevligt, mer skrik! :)

--- Slut citat ---
När du skrev det här stod vi iregnet och väntade på bussen - då ville jag skrika :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion