Helt klart värd att fortsätta att arbeta med! Sången är som vanligt lite hårt skuren i mina öron. 
Tack Zorrow.. Jag måste ta mig i kragen snart och lära mig vad sjutton det betyder det där att sången är hårt skuren..?

Jomenvisst det här gillas musikaliskt. Freddys ballad vet jag inte riktigt vad det är. Men den här är juste även refrängen tog slut lite plötsligt bara så jag inser ju att det är ett utkast som borde slutföras.
Tack som tusan Eko.. Vad gäller Freddys ballad så skrev han en fantastiskt fin ballad till mig, som var tänkt att bli den nya Natasha-låten.. Jag lade ut den här som hastigast, men eftersom jag sjöng värre än vanligt på den så åkte den raskt bort igen..
Jag försökte därefter (massor av ggr) att få till sången på den men lyckades aldrig, så tyvärr fick jag återlämna låten till honom, och istället får nu detta bli den nya Natasha-låten (gamla Lullaby)...
Snyggt arr med gitarrer och piano, men jag tycker trummorna är för starka.
Sången är bra sjungen, men det ligger nå´n effekt som låter compressed eller nå´t...
Kan tänka mig en orgel eller sträkar som kommer in i andra partiet och förstärker.
Tack Asti. Va skoj.. Trumorna ska sänkas - eller snarare bytas ut.. Vad gäller sången så är den vääääldigt komprimerad.. Jag kör ju nästan sönder den där stackars effekten jag... Jag har ju tyvärr drabbats av en röst som låter som ett brandlarm (jag ljuger inte) om jag inte kör den där kompressorn i bott....
Vad gäller orgel & stråkar så har jag bett Freddy om hjälp där.. Jag hoppas att han ska kunna fixa till den refrängen lite när jag är klar med den.. Jag hoppas mycket på stråkar kan jag avslöja...