Forum > Demolåtar

Gurano - Rumbling Lullaby

<< < (2/3) > >>

Wernborg:
Lyssnar i laptop här och har inte så mycket mixtips, men jag tycker gitarren låter bra. Inte för murrig.

Funktionsmusik på nåt sätt. Inte något jag aktivt skulle valt att lyssna på, men gärna som ljudkuliss vid tex. en middag. Rofyllt.

Gurano:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 05.05.2010, 20:01:36 ---Jahapp, österut igen :D
Jag väntade liksom på att det skulle "braka loss"... men å andra sidan är det ju faktiskt en vaggvisa. Ja, jag vet inte, denna föll mig inte riktigt på läppen.
Space

--- Slut citat ---
Ja jag funderade ett tag, som du, på att istället dra på/braka loss, men jag landade dock i lite mer tillbakahållet stuk.
Tack för att du tog dig tid att lyssna och tycka - kanske du gillar nästa låt istället (när nu den kommer ? :) )

--- Citat från: Wernborg skrivet 05.05.2010, 21:17:26 ---Lyssnar i laptop här och har inte så mycket mixtips, men jag tycker gitarren låter bra. Inte för murrig.
Funktionsmusik på nåt sätt. Inte något jag aktivt skulle valt att lyssna på, men gärna som ljudkuliss vid tex. en middag. Rofyllt.

--- Slut citat ---
Kanon att gurornas ljud är ok
Kul att du gillar! Berätta gärna om du nån gång har den som muzak på en middag :D

Ha det gott alla
Gurano

Gurano:
Hej igen
Eftersom Eko tyckte att det lugna partiet var lite för långt så lyssnade jag lite till på det och kan hålla med om att en ändring behövs. Jag gjorde dock inte stycket kortare, men jag la till en cello på en del av det istället. Tyckte att det passade rätt bra - blev spännande i mina öron i alla fall - vad tycker ni? Jag har inte gjort nåt åt det Eko kallar för murrighet (jag tycker om murret :) )

Jag har oxå funderingar på att göra flera episoder som gör allt längre, där syntharna binder samman delarna till ett betydligt längre helhet  :unsure: vad tror ni? Är det en bra idé eller ska jag släppa tanken?

Tacksam för synpunkter
Gurano

Kon-Trollet:
tycker det här var mysigt att lyssna på - skulle funka som bakgrund till en dokumentär om calcuttas heliga kor, typ  B)

tycker Iswer är ett coolare alias än Gurano..varför ville du byta ?

Gurano:

--- Citat från: Kon-Trollet skrivet 07.05.2010, 11:02:24 ---tycker det här var mysigt att lyssna på - skulle funka som bakgrund till en dokumentär om calcuttas heliga kor, typ  B)

tycker Iswer är ett coolare alias än Gurano..varför ville du byta ?

--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar!
Ska kanske lägga in en ko som råmar :D

Iswer kom till i ett svagt ögonblick bara, men Gurano är vad jag kallas, så det känns mer rätt för mig :rolleyes:

Ha det gott
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion