Forum > Demolåtar
Henrik - Afro Swed
Harmonica mike:
Tjoho Henrik å Clavinova.
Jag känner igen "bemmandet" från förr.Nåväl,här är det utvecklat och jag tycker att clavinovas bidrag både höjer alstret och ger dina grundtankar rättvisa.
Möjligen hade jag lagt lite mer reverb på bemma sången - för att gifta ihop den m ed resten..men det är ju smaksaker.
Jag har alltid tyckt att du har en bra röst och med lite mer utfyllnad i arret så blir det rätt fräckt.
Klart godkänt detta -och kul att höra på.Jag blev glad av stycket och vad mer kan man begära?
Mike
clavinova:
Tack HM! Kul att du diggar!
Här kommer ytterligare en version, inte riktigt klar men det kan ju vara kul att visa en utveckling också: http://www.box.net/shared/cu79f9lxnd
bow35:
HM:
--- Citera ---Möjligen hade jag lagt lite mer reverb på bemma sången - för att gifta ihop den m ed resten..men det är ju smaksaker.
--- Slut citat ---
Jag har ingen möjlighet att lägga reverb med mitt audacity. Annars hade jag gjort det. Möjligt att det går att helt enkelt sänka mittenpartiet i Indian remix. Det låter ganska osäkert i tonen och kanske gör sig bättre lite mer i bakgrunden. Ska testa när jag kommer hem.
Angående min röst så får den aldrig vila. Så fort jag lyckats med nå't så försöker jag med nå't svårare. Därav att ni får höra mig ta en och annan konstig ton.
Harmonica mike:
Senaste verren "dans remixen" då:
Ja vilken intensitets höjning!!!
Undrar om jag varit trance lirare i ett tidigare liv..fastnar lätt för rytmiska dunkningar som drar lite små blues/funkigt..Kanon detta,och nyttjandet och lattjandet med sången här,genialiskt Clavinova!
Trummor å lir sitter som en ..hur var det nu..sportmössa :)
Faen boys,detta svänger grymt och är klart för "Tuben" om du donar ihop en film till detta Henrik.
Riktigt bra collab.
Mike
MaxB:
Clavinovamix
- Afrosweed4:
Cool verkligen native möter more modern sounds
Sen kommer
- Afro swed tungur:
Nu är vi på den städade halvan av acidpartyt, innan det drar igång ordentligt.
Jag tror jag vet vem som bjuder på strupsången. Om jag har rätt hanterar han såväl många instrument som katter ;)
Häftigt samarbete här.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida