Forum > Färdiga produktioner

Larsson & Asti - Om allting försvann (version 4)

<< < (6/9) > >>

jonnerstone:
Helt sjukt jäkla bra!!!!!

Här är ett tydligt exempel på när man tar sig tid att göra färdigt en låt och inte räds(har tid) att göra omtagningar bara för att nästa låt står runt knuten, hur in i helsikes bra det kan bli. Bra gitarrspel, sköna stråkar, fantastisk text och riktigt grym sång med klockrena stämmor. Hur många superlativer fick jag med nu  :lol:

Ner i min KR mapp med dig låtjävel  :lol:

5 av 5

Micke

asti:

--- Citat från: ydderF skrivet 27.05.2010, 14:46:49 ---WOOOOOOOOW!! Helt för j****t bra!
Men please lägg upp texten för en norrbagge's skull :)

--- Slut citat ---

Oj, nu blev man glad!  :)
En styck text upplagd, men tyvärr på svenska!  :D
Tack för lyssning och positiv reaktion!
/Asti

asti:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 27.05.2010, 15:02:33 ---Helt sjukt jäkla bra!!!!!
Här är ett tydligt exempel på när man tar sig tid att göra färdigt en låt och inte räds(har tid) att göra omtagningar bara för att nästa låt står runt knuten, hur in i helsikes bra det kan bli. Bra gitarrspel, sköna stråkar, fantastisk text och riktigt grym sång med klockrena stämmor. Hur många superlativer fick jag med nu  :lol:
Ner i min KR mapp med dig låtjävel  :lol:
5 av 5
Micke

--- Slut citat ---
Ja, vi var inte nöjda med rumsljuden på sång och gitarr, så det blev en del testande med reverb och jag gjorde även en ny sångtagning.
Larsson la till jättefina stråkar, som jag tycker förstärker rejält och spelade in gitarren på nytt med en stålsträngad Furch i stället för den nylonsträngade Landolan.
Tack för lyssning och lovord! Det värmer och inspirerar!
/Asti

equality:
Jättefint! Stråkar och nya gitarren är verkligen ett lyft. Mycket bra!

asti:

--- Citat från: equality skrivet 27.05.2010, 22:03:35 ---Jättefint! Stråkar och nya gitarren är verkligen ett lyft. Mycket bra!

--- Slut citat ---
Roligt att höra! Tack!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion