Forum > Demolåtar
Freddy - Håll Käft!
Freddy:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 12.01.2014, 23:45:17 ---Snortajt lirat och sjunget, precis som man kunde förvänta sig. Mixen är ijävligt bra, det är inte lätt att göra och krana sån här musik, det vet envar som försökt... Trummor, bas och gitarr vill gärna ta kål på varann...
Den enda synpunkt jag har är nog på mastringsnivå: jag tycker det är för dovt. Mer fräsig high mid/lågdiskant tror jag skulle få den ännu bättre.
--- Slut citat ---
Tack som fan :) Du har en poäng med mastringen, ska gå igenom dom alla ett varv innan release!
--- Citat från: Plinka skrivet 13.01.2014, 10:43:39 --- :D EXAKT så här skulle jag vilja sjunga för mina barn ibland när det tamejfan bara är tjafs! Då skulle dom nog bli tysta(och impade).
Nämen, grym produktion, låter riktigt skitigt, skränigt och BRAAA
--- Slut citat ---
Hehe, tack för det Plinka. Kul att du gillar. Du är ju med på ett par låtar på denna skiva ;)
--- Citat från: bjurte skrivet 13.01.2014, 10:59:00 ---God Morgon Världen !! :o :o
Mjukstart är för veklingar.. :D
Jyst sound och tajt som fn..
--- Slut citat ---
Verkligen, fullt ös medvetslös!
Tack tack!
Roffe H:
Fick inte spelaren högst upp i tråden att funka, men lite längre ner gick det att lyssna...vilket öööös! :D
/Roffe H
spacetrucker:
Håller på med en låt som jag själv tyckte ar häftig... jämfört med denna är den nog trots allt en barnvisa.
Denna är härligt skrikig och jävlig ^_^
// Space
Freddy:
--- Citat från: Roffe H skrivet 13.01.2014, 13:45:24 ---Fick inte spelaren högst upp i tråden att funka, men lite längre ner gick det att lyssna...vilket öööös! :D
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tack Roffe, kul att du orkade lyssna och kommentera!
--- Citat från: spacetrucker skrivet 14.01.2014, 19:05:41 ---Håller på med en låt som jag själv tyckte ar häftig... jämfört med denna är den nog trots allt en barnvisa.
Denna är härligt skrikig och jävlig ^_^
// Space
--- Slut citat ---
Hehe, du får dela med dig av din låt också. Tackar!!
mahan:
Tjou!
Av nån anledning startar icke spelaren så jag får återkomma senare :wacko:
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida