Forum > Demolåtar

Freddy - Håll Käft!

<< < (4/13) > >>

spacetrucker:
Coolt :lol:

Jovisst, det rycker i smilbanden. Dock, om nån som inte kan svenska lyssnar till detta tror jag nog han/hon kan ta det på "allvar".... jamenar att om man inte vet kunde man ju tro att du sjöng om djävlar och demoner och annat fanstyg... övertygande med andra ord.

Space

freddy:

--- Citat från: lnetzel skrivet 29.04.2010, 01:44:06 ---LOK? Svär inte... Freddy står, LOK faller...

Sången imponerar!!.. grymma långa gurgel:)

--- Slut citat ---

Haha, kändes lite märkligt på svenska, prova om du inte redan gjort det. Uttalet blir lite annorlunda och ja, det är som en Listerine-reklam rakt igenom :)

freddy:

--- Citat från: Guran skrivet 29.04.2010, 02:49:30 ---cool och tungt
diggar stenhårt :D och drar på smilebanden

jag köper plattan när den blir klar !

Mvh Ola

--- Slut citat ---

Nice Guran! Tackar!

--- Citat från: SteveHarris skrivet 29.04.2010, 02:53:34 ---tyvärr freddy äger int mickar så ja sku få blast gjort åt dej , annars gärna

--- Slut citat ---

Aha, synd ;)

--- Citat från: egghuvud skrivet 29.04.2010, 09:19:02 ---Jo det var tungt. Tyckte kanske att ljudbilden var lite murrig. Det var mycket mellanregister och det kändes som att trummorna och gitarren flöt ihop lite. Kändes som att det var en del mixjob kvar. Men det är imponerande att du kan slänga ihop det här på tre timmar.  :)

--- Slut citat ---

Tja Egget, det stämmer att det murrar lite. Håller helt med. Jag tror det är mycket "avgrunds-delayet" från körsångaren som gör att det grötar med :) Men jag har i princip inte rensat något med EQ heller, ska väl ta och dra bort lite slask-bas på gitarrerna med.

...annars var det väl lite spontan-låt detta, så mixen blev lite spontan med.. hehe.

freddy:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 29.04.2010, 09:52:50 ---Coolt :lol:

Jovisst, det rycker i smilbanden. Dock, om nån som inte kan svenska lyssnar till detta tror jag nog han/hon kan ta det på "allvar".... jamenar att om man inte vet kunde man ju tro att du sjöng om djävlar och demoner och annat fanstyg... övertygande med andra ord.

Space

--- Slut citat ---

Tack space! Kul att du ler och att det är övertygande, det gillade jag att höra.

ynot:
riktigt skit bra detta
 me like and digg

Tony

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion