Forum > Demolåtar

Space - Last Outpost

<< < (3/3)

spacetrucker:

--- Citat från: freddy skrivet 29.04.2010, 10:51:52 ---fränt!

Kanske lite höga trummor? Dom känns även en aning torra? Men du kanske vill ha det så?

Bra drag, låter som en rocklåt när det drar igång, skulle vilja ha lite distat gitarr där.

snyggt syntat!

--- Slut citat ---

Jod du, har skruvat upp och ner på trummorna så att vid nåt skede visste jag varken ut eller in. Nu har jag haft några dagars paus från denna låt så nu kan jag fortsätta att skruva :D

Där finns fakstiskt en distad gitarr, nej två, en till höger och en till vänster. Dom hörs bara nätt och jämnt. Det är egentligen först då man tar bort dem man upptäcker att där var nåt.

Tack, kul att du gillar

Space

clavinova:
Skulle kunna skylla på att jag missat denna men det handlade nog mer on ändan ur vagnen. Nu har jag lyssnat och njutit! Vilken låt! Vilken "hyllning" till Jarre, Vangelis, Tangerine Dream med flera. Tycker att du fått ihop ett alleles brilliant stycke och som medanvändare av Crystal kan jag bara gratulera!  :D

asti:
Är ingen älskare av genren, men det här tycker jag var snyggt och lagom varierat!
En liten sak jag reagerar på är ett trumljud som låter ungefär som ett frenetiskt bankande på ett grytlock!  :)
Det skulle jag nog ändrat på eller tagit bort. Och det säger jag som den store trumexpert jag är!  :D

spacetrucker:

--- Citat från: clavinova skrivet 30.04.2010, 10:47:52 ---Skulle kunna skylla på att jag missat denna men det handlade nog mer on ändan ur vagnen. Nu har jag lyssnat och njutit! Vilken låt! Vilken "hyllning" till Jarre, Vangelis, Tangerine Dream med flera. Tycker att du fått ihop ett alleles brilliant stycke och som medanvändare av Crystal kan jag bara gratulera!  :D

--- Slut citat ---

Oj, tack :wub:

Jo, dedär med att få ändan ur väggen känner jag till allt för bra

--- Citat från: asti skrivet 30.04.2010, 16:15:39 ---Är ingen älskare av genren, men det här tycker jag var snyggt och lagom varierat!
En liten sak jag reagerar på är ett trumljud som låter ungefär som ett frenetiskt bankande på ett grytlock!  :)
Det skulle jag nog ändrat på eller tagit bort. Och det säger jag som den store trumexpert jag är!  :D

--- Slut citat ---

Tack, kul att du orkade dig igenom dena låt. Grytlocket vill jag nog ha kvar i alla fall :D. En aning kommer jag nog att dra ner volymen på det i nästa version.

Tack

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion