Jehupp!
Då var man tillbacka till Gammla "Sweden" igen efter att fått en veckas försmak på sommarn
(Var det gött eller var det gött

)
Så låt oss se vad vi har här:
Låt Nr 1.
Det började med att jag bjud över Keith:an på en kopp JD (eller 2) och bad honom ta Telen med sig.
Jag presenterade en gammal id'e från riffbanken 'I got a Dirte phonecall dö dörrö dö dö dö'
Han rev fram guran drog några extra sura riff,som jag klippte ihop,vi tänkte vi skulle ringa Jagg:an men
så insåg vi att texten nog var mer passande för Kvinnlig fägring så filen fick studsa fram och tillbaka till Marre.
Mixad och inspelad på 3 dagar a 1 timme per dag..(Så här snabb har Herr Heep aldrig varit förut)
Keefan hällsar och tackar på förhand
EDIT: (Förlåt Marre,glömde berätta att du står för 2/3 av texten)
Nr 2.
Juste gung,lite C-S-N kanske?? Inte min favve när det begav sig men här helt OK härlig Gura..
Men lite för snäll för mig..
Nr 3.
Hey Hey Now we talking,gammla jammarpolaren Jimpan,så ni fick ner honom !! Bra jobbat..
Lika ruffligt stökig som vanligt.. Hällsa honom.. Poäng...........
Nr 4.
Bra låt och musikaliskt rätt,men tyvärr för modern i soundet..
Nr 5.
Ja kanske... poäng (ska tänka lite) Rockn'Roll..
Nr 6.
Ja här var det i alla fall tidsenligt..Tyvärr faller det på den tunna rösten,hade ni ringt Iggy och lurat in han skulle det varit poäng(ska tänka lite till här)
Nr 7.
Intro riffet lovar mycket,hyffsad låt alltså. Men tycker nog att det är en aaningens för modernt..
Nr 8.
Fan har du snott min kompis Hensley ??? Här vankas poäng!! trots att detta nog låter mer 72-73 än 65-70.

Nr 9.
Nä nu djä... Har ni oxo vart och slitit i Keefan,tänk på att han är gammal och sliten...

Här är oxo Poängen väldigt nära,tycker din röst passar kalas till denna typ av musik.
Men själva versen är inte den väääldigt lik en låt vars Ref. går 'Please to meet you,hope you guess my name'
(Ett tips,prata inte högt om denna i närheten av Mick

)
Ja happ hur blev det nu då??
Jo en poäng till vardera Jimpan(nr 3) Mr Hensley(Nr 8) och sista ja va fn...det står mella Nr 5 6 och 9
Och jag lägger den efter en del tänkande på Nr Ett

(Nä Nr 9 får den,trots låtlikhet)