Forum > Färdiga produktioner
aROCKER - Heard it on the radio
aROCKER:
--- Citat från: MaxB skrivet 17.05.2011, 14:52:59 ---Freight train - va lite kort men det låter gott!
--- Slut citat ---
Jo, var tänkt som ett litet smakprov...Freight train, nån låt som denna liknar!?
Siktade in mig på mer Gary Glitter/Sweet/T-Rex på denna
Tjing så länge! B)
Eddi:
Förstår att Radiolåten är svårmixad mycket som händer där men om du jämför med teasern av Freighttrain så skiljer det sig rätt så mycket i botten skiktet där den sistnämnda har mer av den varan. Vore kul om du kunde få in det i radiolåten också.
Freighttrain låter lovande.
Rock on :)
aROCKER:
--- Citat från: Eddi skrivet 17.05.2011, 15:54:51 ---Förstår att Radiolåten är svårmixad mycket som händer där men om du jämför med teasern av Freighttrain så skiljer det sig rätt så mycket i botten skiktet där den sistnämnda har mer av den varan. Vore kul om du kunde få in det i radiolåten också.
--- Slut citat ---
Visst kan jag få in det, är rädd att det är för mycket botten, blir liksom för modernt...eller!?
"Freightrain"...vad är det, min låt heter "Twang that poppy thang" som jag lagt ut smakprov på.
Finns det en låt som heter Freightrain?
Eddi:
--- Citat från: aROCKER skrivet 17.05.2011, 16:27:13 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 17.05.2011, 15:54:51 ---Förstår att Radiolåten är svårmixad mycket som händer där men om du jämför med teasern av Freighttrain så skiljer det sig rätt så mycket i botten skiktet där den sistnämnda har mer av den varan. Vore kul om du kunde få in det i radiolåten också.
--- Slut citat ---
Visst kan jag få in det, är rädd att det är för mycket botten, blir liksom för modernt...eller!?
"Freightrain"...vad är det, min låt heter "Twang that poppy thang" som jag lagt ut smakprov på.
--- Slut citat ---
Det låter som om du sjunger så.
aROCKER:
--- Citat från: Eddi skrivet 17.05.2011, 16:55:07 ---
--- Citat från: aROCKER skrivet 17.05.2011, 16:27:13 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Det låter som om du sjunger så.
--- Slut citat ---
OK, hehe!
Det är slasksång, melodin är inte klar så det är lagt utan puffskydd! Tack för input.
Ha det så länge.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida