Forum > Färdiga produktioner
Tokai + Marre - All I want is to be with you
Marruschkka:
Kom precis hem efter en konsert med Sofia Karlsson och får höra detta utlägg, kul :D
Kul att höra, men jag kan tycka att reffen kunde vara ännu mer svävande i reverb-but that´s me B)
Det svänger på fint det här Tokai!
Me like a lot!!
Kul att få vara med på reffarna :D
/Marre
MaxB:
Jag vill ha mycket fetare röstresurser i refrängen, första stället 40 sek in i låten. Ska det eq:as eller dubbas med femton identiska stämmor, eller är det en kombination med mer reverb, som Marre säger? Du är definitivt stilen på spåren.
martinm:
Vet inte om det är eurodisco rakt igenom men vissa av elementen finns ju där. I vilket fall så gillar jag det du har totat ihop. Sången är kanske inte vad man förväntar sig men det tycker jag bara är bra.
:rolleyes:
Eddi:
Häftigt Tokai och Marre.
Att detta skulle vara ett första alster på temat Euro-disco tror jag du får svårt att lura i någon utanför KR. Det är riktigt bra instuderat och utfört. Förbättringar som jag tänker på är väl det sångmässiga på reffen då, att det behöver höras mer om det, kanske lite delay och ännu mer reverb det låter lite snällt / enkelt nu men frasen som finns är bra det gäller bara att utveckla den på nåt sätt.
Vad var det Perra skulle göra för låt nu då? :D
Dividend:
SKulle inte Perrra producera det hela?
Annars tycker jag insatserna som sagt är bra, det låter eurodisco,men ganska unik och originell sådan. Bra.
Kan fortfarande höra 2 snabba rap-rader där i refrängen när marre "pausar" :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida