Forum > Färdiga produktioner

Eko & the KR Allstars - KR Tribute

<< < (6/9) > >>

Eddi:

--- Citat från: Dividend skrivet 22.04.2010, 11:03:30 ---Jäpp, lyssnade en gång till nu, och mixen sitter inte riktigt. Celli låter jobbigt och drar ned intrycket, själva tanken och komposition i övrigt är god.

Och jag skyller min falsknot på att Eddie gav mig nåt slags deadline sista dagen :D Expresskomponerat på en timme eller så :)
Kan säkert fixa nåt bättre (och mer i samklang med resten) om jag tillåts få en timme eller så till :)

--- Slut citat ---
Vilken cello pratar du om min eller din? Och jag hör baske mig ingen falskton möjligen ett par disharmoniska toner men det behöver ju inte alls vara fel. Upp till dig om du vill ändra din komposition - jag gillar den som den är dock men kommer du med nåt nytt så fixar vi det.

Eddi:

--- Citat från: hogge skrivet 23.04.2010, 11:22:54 ---Om mixen säger jag inget då jag (som Ni vet) inte kan.. Men det är en go låt.. Bra spelat & sjunget av alla inblandade...

--- Slut citat ---
Jepp kul med samarbete Thnx Hogge :D

Eddi:

--- Citat från: Kon-Trollet skrivet 23.04.2010, 14:14:18 ---det här är ju jättefint !
tycker dock att det skär sig lite stilmässigt med barock (?) - musiken som plötsligt kommer in, men det är väl en smaksak...
annars helmysig sång, lite "we are the world"-stämning, som det gärna blir när många äkta musik-själar samsas !
bra bra bra B)

--- Slut citat ---
:D Thnx Mr Troll, mer BaRock åt folket

Tokai:
Njutbart. Kornstad har en sån perfekt mjuk musicalstämma.

Eddi:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 24.04.2010, 12:52:20 ---Mysigt :P

/Marre

--- Slut citat ---
Puh sista inlägget nu tror jag  :D Tack Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion