Forum > Färdiga produktioner
Gurano - FunkyStyleProject
Gurano:
Sättning:
1 Akkegura
1 Bas
1 Orgel
1 Sax
trummor
Hejsan
Detta är en idé/utkast jag har om en lite ösigare funkigare grej - funkar den? Spelade in den igår.
Visst kan den behöva stramas upp! Funderar oxå på att lägga på lite blås
Tacksam för synpunkter.
Ha de gott folk
Gurano
MaxB:
Låten behöver måhända slipas på men idén i den, är god!
Eddi:
Spontant så känns introt igen - är det inte Stones? I övrigt låter det en hel del otakt men idén är så bra så denna ska du absolut slipa vidare med.
Emulator:
Spela in det i takt så blir det nog bra, kände också igen bitar av det tror jag, svårt att sätta fingrarna på vad dock.
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 16.04.2010, 20:07:35 ---Låten behöver måhända slipas på men idén i den, är god!
--- Slut citat ---
Jo helt rätt. Idén behöver justeras en hel del (e bara ett utkast) - det kommer hoppas jag - kul att du gillade grundidén
--- Citat från: Eko skrivet 16.04.2010, 20:46:18 ---Spontant så känns introt igen - är det inte Stones? I övrigt låter det en hel del otakt men idén är så bra så denna ska du absolut slipa vidare med.
--- Slut citat ---
Jäpp otakt
men det är ingen Stones jag känner till i alla fall :)
Kul att du gillar
--- Citat från: Emulator skrivet 16.04.2010, 21:02:25 ---Spela in det i takt så blir det nog bra, kände också igen bitar av det tror jag, svårt att sätta fingrarna på vad dock.
--- Slut citat ---
Mer i takt blir det framöver, men troligen inte i sådan takt som sitter som ett smäck, hehe ;)
Tack alla för kommentarer och synpunkter
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida