Forum > Färdiga produktioner
The Real Ruff Racoons - Tomorrows kiss
asti:
Cool låt! Gillar mest refrängen "Bara-rap......"! Gaser i magen? :) Snygg bakgrundssång.
Hela kompet låter soft och fint, men jag tycker solosången skulle legat närmre och lite "mjukare" sjunget.
Vet inte om det passar med så mycket "attityd" i sången i en sådan här låt.... :unsure:
Snygga blåsinslag! Vid a capella-avsnittet tror jag ni skulle hålla ut tonen i stället för att klippa av.
Kon-Trollet:
håller helt med asti här.
sången lite för ansträngd.
men temat svänger gungar sååå grooovyyy
skulle kunna låta introt med kören ' bara - rappa' i tre timmar medan jag vårstädar lägenheten - please gör en sån muzak-version så jag får nåt gjort här hemma...smutsen vinner snart och jag drunknar bland dammråttor och hallen ser sandad ut... :ph34r:
hogge:
Helvete va coolt.. Är inte helt säker på att jag gillar detta egentligen, men man kan ju inte annat än att bli förälskad i den totala flash-backen till 60-talets TV-show-uppträdanden..
Helt genialiskt...
Att få till den här låten & soundet är bara sååååå genialiskt.. Faktiskt...
MaxB:
--- Citat från: hogge skrivet 17.04.2010, 00:06:41 ---Helvete va coolt.. Är inte helt säker på att jag gillar detta egentligen, men man kan ju inte annat än att bli förälskad i den totala flash-backen till 60-talets TV-show-uppträdanden..
Helt genialiskt...
Att få till den här låten & soundet är bara sååååå genialiskt.. Faktiskt...
--- Slut citat ---
Förälskad i en flashback, hehe - tack!
Då jag lyssnat på den här låten de senaste veckorna har jag haft massor av flashbacks, som jag också älskar! Säkert hört den 10-30 gånger per dag.
MaxB:
--- Citat från: Kon-Trollet skrivet 16.04.2010, 23:03:14 ---håller helt med asti här.
sången lite för ansträngd.
men temat svänger gungar sååå grooovyyy
skulle kunna låta introt med kören ' bara - rappa' i tre timmar medan jag vårstädar lägenheten - please gör en sån muzak-version så jag får nåt gjort här hemma...smutsen vinner snart och jag drunknar bland dammråttor och hallen ser sandad ut... :ph34r:
--- Slut citat ---
En ära att få ett sånt omdöme. Grabbarna i bandet tackar, hehe!
Fick vid sidan av en länk till kareoke-versionen som passar lika bra att sjunga som att städa till: http://www.box.net/shared/p4ykei8gbv Nothing will keep you back from them Damm-troll now mr Kon-dito!
Måste förresten berätta om ett tillfällets möte idag. Jag var hemma hos pappa och ordnade lite grejer och så, där, nere på stan där pappa bor, stötte jag på en gammal bekant. Vi gick in i musikaffären som heter Hagströms och började prata med personalen. Den i gänget som stod bakom kassan sa: Jag känner igen dig... men kan inte komma på varifrån...
Jag svarade Bosse... ? Karlsson... ?
Senast vi träffades var för trettiofem år sen!!! Snacka om att delar av minnet är bevarat!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida