Forum > Demolåtar

Gurano & Eko - Falskblues

<< < (7/8) > >>

MikaelEdebro:

--- Citat från: Gurano skrivet 28.05.2010, 09:24:45 ---men jag suger på orgel därav det lite tråkiga spelet.

--- Slut citat ---

Därav mer anledning att lägga mer krut på orgelliret. Gitarr spelar du ju redan riktigt bra, satsa på bli bättre på orgel nu då!  :P ;)

zorrow:
Jadå! Coolt spelat, sjunget och framfört! Mixen är lite vass och V formad i mina öron. D v s bra lågbas, sången är skuren för mycket och för vass i kanten. Övrigt är lite vasst också. Ett förslag är att EQa ner lite på de högre registren. Men, som sagt bra och cool låt!

cykeln:
Japp då fasen cool!
Låter mycket live i källaren detta.
gillar mellanspelet med melodin lite lik Cat Stevens Mattew and Son
Riktigt skitig sång där E!

Gurano:

--- Citat från: zorrow skrivet 28.05.2010, 22:13:55 ---Jadå! Coolt spelat, sjunget och framfört! Mixen är lite vass och V formad i mina öron. D v s bra lågbas, sången är skuren för mycket och för vass i kanten. Övrigt är lite vasst också. Ett förslag är att EQa ner lite på de högre registren. Men, som sagt bra och cool låt!

--- Slut citat ---
Tackar Zorrow - kul att du gillar. Ska kolla över EQ-andet, men det är inte min starka sida.

--- Citat från: cykeln skrivet 29.05.2010, 17:57:23 ---Japp då fasen cool!
Låter mycket live i källaren detta.
gillar mellanspelet med melodin lite lik Cat Stevens Mattew and Son
Riktigt skitig sång där E!

--- Slut citat ---
Tackar Cykeln - himla kul att du gillar

Åter tack för komment
Gurano

aROCKER:
Skön låt, läckert riff.
Sången passar utmärkt.
Det spricker ljudet lite varstans på ett nästan digitalt sätt.
Gillar gitarrljudet men om det är cymbalerna som inte mår bra av komprimeringen, låter dålig Mp3:a.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion