Forum > Demolåtar
Freddy - Godless
bjurte:
Bra låt,står t.o.m. ut med Skriksången(Fn här är den tom. riktigt bra). :D
Kicken däremot dominerar alldeles för mycket,den dränker ju allt .. :huh:
Skulle nog villja ha hela trummpaketet sänkt,och kicken i synnerhet.
MaxB:
Lyssnar inte heller på tocket väs-skrikande annars. Kicken är i mina lurar för hög i volym.
Minns inte så här efter lyssningen riktigt hur melodin gick... inte min bag riktigt.
flabb:
--- Citat från: Emulator skrivet 12.04.2010, 01:25:14 ---
Shit va grymt! Speciellt effektfullt är ju innehållet i snacket på slutet. Genomläskigt :blink:
har inga direkta synpunkter, mer än att den kändes lite kort. Skulle kunna tänka mig en smäll och lite tystnat, också bygger du på "ahh-ahh-"sången du har på slutet där, fast med typ 80 personer i kören. Mörkt, metal.
EVUL!
--- Slut citat ---
Håller med, grymt komp, jag som gillar grymma guror skulle vilja ha lite tydligare såna, fast de flesta tycker kanske de framträder tillräckligt :)
Ja bastrumman kanske är lite stor, men ljudet var gött på den.
Precis Dividend, "pop-death" kan man lyssna på nån låt då och då :D
clavinova:
Jag gav growlet en chans och tamigtusan jag gillade det!!! Tyckte tom det var riktigt bra! Det finns en röd tråd och ett tänk i låten som gör att den är betydligt mer än bara ett growl, så ljudkulissare som jag är och amatör inom denna genre gör jag tummen upp! Mixen säger jag inget om pga okunskap och halvkeff lyssning.
hogge:
In Flames goes Queensryche :lol
Jag är ju inte särskilt mycket för growl, men i fallet In Flames funkar det kanon (I love them) och så även här...
Det här kommer att bli en riktig höjdare... Får Du bara på den basen så det blir lite mer tryck i låten så har Du en hit här...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida