Forum > Demolåtar

MaxB - Fingerpicking and more

<< < (5/6) > >>

MaxB:

--- Citat från: Dividend skrivet 19.04.2010, 22:58:43 ---Hur gick det med den här?
Jag uttrycker ibland lite för "rak på sak" och det ger bieffekter ibland, som jag aldrig riktigt avser :)
Det jag då menar med ovanstående är att det vanligtvis inte går hem hos MIG, inte att jag tycker att MINA åsikter är viktiga i de fall jag inte gillar. Det är ju förstås dina som är viktiga och de som gillar. Annars hade du ju inte lagt upp det.
Jaja, väntar på updaten på den här iallafall som jag faktiskt verkligen tyckte var givande då ;)

--- Slut citat ---

Div, det är absolut ingen fara. Jag känner sån trygghet med dig att du inte kan stoppa mitt pågående skapande med ord. Jag uppskattar det du skriver, oavsett hur du uttrycker det.
Don't you worry!

Den här låt-idén har genererat en låt som är på gång, i RRR:s namn. Kul att plocka fram dragspelet igen. Introt är sjukt bra!  :lol:

[mp3=200,20,0,left]http://www.shivas.se/files/RRR_CheeseAndRedWine_teaser.mp3[/mp3]

Dividend:
Freddy: Musiker kan vara så satans känsliga :D

HAr hänt att det utbrutit kärnvapenkrig pga att jag inte förklarat hur jag EGENTLIGEN menade :D

Jaja, skall kolla nya låten strax :)

clavinova:

--- Citat från: MaxB skrivet 20.04.2010, 23:02:56 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 19.04.2010, 22:58:43 ---Hur gick det med den här?
Jag uttrycker ibland lite för "rak på sak" och det ger bieffekter ibland, som jag aldrig riktigt avser :)
Det jag då menar med ovanstående är att det vanligtvis inte går hem hos MIG, inte att jag tycker att MINA åsikter är viktiga i de fall jag inte gillar. Det är ju förstås dina som är viktiga och de som gillar. Annars hade du ju inte lagt upp det.
Jaja, väntar på updaten på den här iallafall som jag faktiskt verkligen tyckte var givande då ;)

--- Slut citat ---

Div, det är absolut ingen fara. Jag känner sån trygghet med dig att du inte kan stoppa mitt pågående skapande med ord. Jag uppskattar det du skriver, oavsett hur du uttrycker det.
Don't you worry!

Den här låt-idén har genererat en låt som är på gång, i RRR:s namn. Kul att plocka fram dragspelet igen. Introt är sjukt bra!  :lol:

[mp3=200,20,0,left]http://www.shivas.se/files/RRR_CheeseAndRedWine_teaser.mp3[/mp3]

--- Slut citat ---

HAHAHA, Max Aznavour! Hade det varit ett mousettespel hade illusionen varit fullständig. Gör färdigt och skicka för mumlande till Rickard Wolff. :D

Dividend:
Jag hör inget? :unsure:

37 sekunder streamar spelaren..

MaxB:

--- Citat från: Dividend skrivet 21.04.2010, 14:47:25 ---Jag hör inget? :unsure:

37 sekunder streamar spelaren..

--- Slut citat ---

Clavinova, det är ett mus-ett-dragspel!?
Div, teasern är nog på 37 sekunder...
Ute i skogen igen?  :mellow:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion