Forum > Demolåtar

Asti - We were the enemy

<< < (6/7) > >>

Rattlesnake:
Underbar! Skön pop-psykedelica som låter moderna än förlagorna. Sången och stämmorna är verkligen klockers.
Har inget att anmärka på ljudmässigt, förutom att basen kunde vara mer distinkt och lite högre. JAg skulle nog ha skurit bas på sången också för att få den lite mer retro.

asti:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 17.04.2010, 23:43:27 ---Underbar! Skön pop-psykedelica som låter moderna än förlagorna. Sången och stämmorna är verkligen klockers.
Har inget att anmärka på ljudmässigt, förutom att basen kunde vara mer distinkt och lite högre. JAg skulle nog ha skurit bas på sången också för att få den lite mer retro.

--- Slut citat ---
Oj, det var trevligt att höra!
Basen har jag fått fler synpunkter på, så den ska jag försöka göra om! Jag skär alltid lite bas på sången (några decibel under 125 Hz ungefär),
men det ska jag testa att öka lite grand! Tack för lyssning och tips!
/Asti

clavinova:
Tänkte skriva något riktigt trevligt om denna låt, som jag verkligen diggade! Men Rattle hade redan satt min tankar på pränt så jag plussar på Rattles inlägg med 1!

asti:

--- Citat från: clavinova skrivet 18.04.2010, 12:19:16 ---Tänkte skriva något riktigt trevligt om denna låt, som jag verkligen diggade! Men Rattle hade redan satt min tankar på pränt så jag plussar på Rattles inlägg med 1!

--- Slut citat ---
Det var jättekul! Tack för det!
/Asti

Dividend:
Texten är sisådär ;)

Musiken är bra.

CPG är vad jag förstått född efter Lennon dog, men har förstått det hela vad jag kan höra...

Vet inte just nu vad jag kan ge för förslag..
Kanske fila lite på solot? Det var lite tamt:D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion