Forum > Demolåtar

Hogge - "John Smith" Version 2.0

(1/5) > >>

hogge:
Jag har inte varit här på länge nu.. Nåja, jag har tittat in då & då och kommenterat några få låtar, men inte har det blivit mycket.. Tyvärr så tappade jag suget ett tag igen, men förhoppningsvis så är det på väg tillbaka...

Hur som helst. Detta lilla alster kom fram i morse.. Det första på evigheter.. Det är (enligt mig) lite annorlunda från det jag annars brukar presentera så jag hoppas att det har potential att bli bra så småningom..

OBS: Inget är mixat. Allt är slarvigt inspelat & sången saknar text, så det är mest vad Ni tycker om själva låten som är viktigt..

Ha det gött// Hogge

Uppdaterat: Nu saknas inte text längre!
[mp3=200,20,0,center]http://www.nehofmusic.se/music/JohnSmith.mp3[/mp3]

Gurano:
Svårt att säga nåt om mix, ljud å annat - men det efterfrågar du ju inte heller :)

Jag tycker personligen att idén har likheter med dina andra låtar - dock något mer lekfull. Jag tycker att du ska fortsätta utveckla den och förfina vissa ljud/mixning/slingor/melodier för att sedan få ett bättre utlåtande (hm...ska jag säga som alltid får kommentarer på mina mixningar ;) )

Ha det gott
Gurano

freddy:
Låter lovande, tror detta kan bli något bra.

Lite otajt i nuvarande form osv, men det fixar du till sen.

Gillar att den är lite annorlunda mot det jag tidigare hört från dig ;)

Rocka på!

hogge:
Thanks pal.....

hogge:

--- Citat från: Gurano skrivet 09.04.2010, 14:16:33 ---Svårt att säga nåt om mix, ljud å annat - men det efterfrågar du ju inte heller :)

Jag tycker personligen att idén har likheter med dina andra låtar - dock något mer lekfull. Jag tycker att du ska fortsätta utveckla den och förfina vissa ljud/mixning/slingor/melodier för att sedan få ett bättre utlåtande (hm...ska jag säga som alltid får kommentarer på mina mixningar ;) )

Ha det gott
Gurano

--- Slut citat ---

Tjena Gurano & Tack! Jag missade Ditt inlägg.. Sorry!
Att det finns likheter med övriga låtar hoppas jag verkligen.. Jag gillar den stil som jag nu kör, så jag har inga som helst planer (i dagsläget) att ändra på det, men den här tycker jag ändå sticker ut en aning.. Men vad vet jag??

Hur som helst. Jag ska försöka få till detta i helgen (hoppas, hoppas).. Det ska bli spännande att se vad det blir av det  :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion