Forum > Färdiga produktioner

Clemens-Calling You

<< < (2/7) > >>

Clemens:

--- Citat från: hogge skrivet 08.04.2010, 16:09:27 ---Jag har lite problem med instrumentala låtar. Saknar sången alltför mycket, men det går ju inte att komma ifrån att det här är extremt välgjort och vackert.. Men som sagt - visst hade det varit kul att lägga på en riktigt go sångslinga på det  :rolleyes:

--- Slut citat ---

Får se om det blir någon sång på denna..jag gillar ju å andra sidan instrumentala låtar  :P  Tack! /c

Clemens:

--- Citat från: asti skrivet 08.04.2010, 18:47:37 ---Jättefin, ren ljudbild, men skulle vilja ha fram gitarren mer och sänka den flöjtliknande synthen något. Kanske även flytta ut gitarren något mer från centrum åt endera hållet, så hörs den nog bättre. Annars sköna klanger och snygg produktion!

--- Slut citat ---

Gitarrerna ligger lite dolt just för att dom inte är "the real thing"... :D  till ljudbilden användes en skopa "Vanish" ( tror jag det var )  :unsure: men blev ju rent i alla fall  :)  : Tack! /c

MaxB:
Typiskt att fastna i att det är för vackert! Välfärdsproblem liksom :lol:
Jag gillar det här även om låtsasgitarrer naturligtvis inte går upp mot riktiga!

Eddi:
Du är mästare på de här låtarna C. Klart mysig och medryckande - be Wernis fixa en gitarr så blir det kanon för guran är inget vidare nu ligger och knypplar i mitten med nåt omöjligt plock. Den andra är bra.
Skulle inte förvånga mig ett dugg om det blev sång såsmåningom också.

Clemens:

--- Citat från: Eko skrivet 10.04.2010, 21:24:04 ---Du är mästare på de här låtarna C. Klart mysig och medryckande - be Wernis fixa en gitarr så blir det kanon för guran är inget vidare nu ligger och knypplar i mitten med nåt omöjligt plock. Den andra är bra.
Skulle inte förvånga mig ett dugg om det blev sång såsmåningom också.

--- Slut citat ---

Tjena Eko!

Ja..guran "plockgitarren" om det är den du menar? är körd genom div effekter just för att bli något annat.. :D men kanske bara blev konstigt  :D får väl se då om Wernis har lust och tid?
Tack! C

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion