Forum > Färdiga produktioner
Chrome ft Julianna: Astray
freddy:
Gillade basen och gitarren, fylligare nu!
V3 kan nog bli perfekt :)
BaconMcMuffin:
Hi guys.... Sorry I haven't been around - we're on a small vacation in Las Vegas (and losing lots of money. AAAAGH!). Haven't had internet access except on my phone, and it doesn't translate Swedish! :)
Thanks for the nice comments! Ummmm... I'm not sure that I CAN sing that an octave down... but I'll think about it and see if it works for me. Might be a good idea to vary the sound, although I kind of appreciate/like the repetative, or "repeating" feel of the song.
Will check back in (and listen to more of you as well) when I can...
Marruschkka:
Amazing :P
What a colab here, the nice piano-tunes with Juliannas bell-clear voice, can hear a little of Kate Bush here, but still very personally interpreted sung :rolleyes:
Wernborgs sensitive guitar here raises this piece even more, just masterly done.
Skitbra bara!!
Marre
Clemens:
Riktigt bra var denna!..skön stämningen rakt igenom, grym sång och gillar gitarrprylarna i bakgrunden..
härligt! :) låten för ju tankarna åt Kate Bush hållet, vilket bara kan vara positivt! :D
Åsa:
Mmm, nice! Har kommenterat den här på fb så jag måste ju göra det här också :D Men här saknade jag glock öh... spelet, ja ni invigda vet vad jag menar, det var helskönt med det.
Jag gillar den här låten mycket, det är lite hypnotiskt med den malande melodin, och sången är ju mycket vacker, skör och känslosam. Jag har mina funderingar där det övriga kompet kommer in efter introt.. men njae det funkar nog :) Kanske går att göra övergången lite mjukare? Men jag vet inte själv hur så ni behöver inte lyssna på mig där :) Fortfarande några andningar som är lite för påträngande. Sen var det nåt konstigt med första "just" där i introt, är det korrigerat? Blev inte så bra, men det kanske ska sjungas om?
Otroligt skön låt är det i allafall, ser fram emot att höra den i helt färdigt skick!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida