Forum > Färdiga produktioner
Chrome ft Julianna: Astray
Gurano:
Hej!
Har lyssnat på version 2 och tycker att detta är en bra låt - bra musik och bra sång. Har inte så mycket kritik att ge mer än det som sagts ang framförallt hårda ljud på sången här och där.
Bra jobbat
Gurano
Lådan:
Härlig låt.
Älskar pianot som fan :)
Givetvis gillar jag sången den med, smälter fint ihop med det nakna pianot.
Vet inte riktigt vad jag skall ge dig för kritik förutom att det är en underbar låt:)
bjurte:
Wow,vilka Vocalisor vi har här på forumet,hur bra som hellst,låter är riktigt skön oxo
och jag håller inte med om att det skulle vara någon 'mellanlåt' heller,väldigt sugestiv och fängslande..
Slutet med dom utdragna höga tonerna är bara såå bra..
Good work and
Emulator:
--- Citat från: Gurano skrivet 07.04.2010, 13:21:49 ---Hej!
Har lyssnat på version 2 och tycker att detta är en bra låt - bra musik och bra sång. Har inte så mycket kritik att ge mer än det som sagts ang framförallt hårda ljud på sången här och där.
Bra jobbat
Gurano
--- Slut citat ---
Tack gurano! Sångfix under construction :)
--- Citat från: Lådan skrivet 07.04.2010, 20:28:17 ---Härlig låt.
Älskar pianot som fan :)
Givetvis gillar jag sången den med, smälter fint ihop med det nakna pianot.
Vet inte riktigt vad jag skall ge dig för kritik förutom att det är en underbar låt:)
--- Slut citat ---
Ja tack tack :)
--- Citat från: uriah skrivet 07.04.2010, 21:45:08 ---Wow,vilka Vocalisor vi har här på forumet,hur bra som hellst,låter är riktigt skön oxo
och jag håller inte med om att det skulle vara någon 'mellanlåt' heller,väldigt sugestiv och fängslande..
Slutet med dom utdragna höga tonerna är bara såå bra..
Good work and
--- Slut citat ---
Ja eller hur? :D Vi gillar ju låten massvis, även om man inser att det knappast är nån listetta. Men andra kvalisorter. Suggestiv och fänglsande, det är faktiskt inte fy skam de heller!
tack!
Dividend:
Lyssnade på glockenspiel - varianten härnysss,¨
Fortsätt så här så kan glocken bli närsta shoppingrundas mål för mig, nästa gång...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida