Forum > Demolåtar
Dividend & Marre & Kjelle - The eye of the dolphin
stajo:
sorry jag hör ingen gitarr :huh:.
Jag gillar trummorna men nu hör jag på version 2, det är kanske något trumljud jag är tveksam till men helheten funkar bra.
Skön relaxande ljudbild, som med M's röst gör att den skulle passa perfekt på en ny version av dansar med vargar även om den har lite kina över sig också. Sången ligger rätt i nivå tycker jag.
Bra
Dividend:
--- Citat från: stajo skrivet 02.04.2010, 09:36:43 ---sorry jag hör ingen gitarr :huh:.
Jag gillar trummorna men nu hör jag på version 2, det är kanske något trumljud jag är tveksam till men helheten funkar bra.
Skön relaxande ljudbild, som med M's röst gör att den skulle passa perfekt på en ny version av dansar med vargar även om den har lite kina över sig också. Sången ligger rätt i nivå tycker jag.
Bra
--- Slut citat ---
Det vara gura-anpassat komp jag menade att jag hade trixat till ;) Gura kommer! Skall försöka få bort kineserierna, även om de inte stör mig i just denna. Använder svarta tangenter för mycket ;)
Tack för lyssning!
Skall även försöka få till nåt "budskap" här.. :unsure: Kanske sjungen vers av marre härnäst :)
Dividend:
Kontaktade "den fulle kinesen", som läste in följande text (poesi av Dividend, inspirerad av cykelns/hms/jts mästerverk I am the ocean tror jag :unsure: )
I see through the eye of the dolphin
I see through the eye of the world
wastelands that once were blue
endless horizons of burnt forest
never to be filled with life again.
the eye of the dolphin
the eye of the dolphin
the eye of the world
-----------------------
Han gör ett bra jobb, eller vad säger KEnta? :unsure: Kanske en bättre mic dock? :)
Dividend:
OKej, eftersom inte Kenta har kunnat klaga så behåller vi den asfulle kinesen (som håller tal) och kör vidare. Lade lite VG och trixade, inför läggande av gura av Kjelle :)
Ta gärna och feeda på saker och ting i detta skede. Kommer en avslutande version, men slänger upp för åsikter..
/Per
clavinova:
Gillar! Tycker att stycket är lite "intradimensional". Lite elgura på detta så blir det riktigt störthäftigt!
Basen är kalaskön! Tycker att ni lyckats bra!
Lurar på vad en kompletterande "glidande" distgura på Marres första whale skulle kunna tillföra?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida