Forum > Demolåtar
tsmalmbe - I Person
Marruschkka:
Jag tänker inte gå in på tekniska detaljer här, men en skön resa är det här, späckad med olika sköna inslag.
Spännande. Jag får olika bilder i skallen till detta, väldigt filmiskt. :P
Marre
SteveHarris:
Wou, inte lättlyssnat iallafall. ändå ganska nice efter ett par lyssningar , psykedelisk resa kan man ju kalla dehär.
Cafe ideen är ju ganska speciell, men fungerar bra o man kan peka ut var allting händer i ljudbilden. jävla fint gitarrsolo kanske skulle fungera med mera wah och nån delay ala pink floyd.
Slutet låter lite som devin townsend "I person" delen alltså.
Dividend:
Jag gillar,en märklig kompott av infall och akustiska ljud, men snyggt ihopsatt och fin ljudbild första minuterna. Har inte tid att lyssna klart just nu, men får återkomma, för läsning avl genomgång av hur du mixat, och läser gärna mer om mastering.. ;)
Trevlig låt..
Eddi:
Ja vad säger man.....?
Skitsnyggt är väl adekvat, har inga mixtrix att komma med vill bara nämna att flera av temana mycket lätt kunde stå på egna ben speciellt de efter cafébesöket tilltalade mig mycket. Rasande bra grejer där.
Är det korrekt med en filosofisk tolkning att människan är förgänglig? Så framstod det för mig i alla fall.
asti:
Märkligt och mäktigt! Snygga akustiska gitarrer och skön bas!
Måste varit ett otroligt jobb att mixa allt det här! Imponerande.
Jag har rätt svårt för att på en lyssning ta till mig allt det här,
det kräver nog att man sätter sig tillrätta i lugn och ro och drar upp volymen ordentligt.
Vissa delar blir mer av ett ljudcollage än en låt. Men delarna vävs ihop på ett snyggt sätt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida