Forum > Färdiga produktioner
Gurano - The Chase
Harmonica mike:
--- Citat från: Asti skrivet 10.02.2012, 16:44:31 ---Skönt sound du fått till med bra driv i de arpeggio-lika syntharna!
Fräckt basljud också! Sällar mig till övriga som efterlyser en "vilopaus" någonstans.
Hade jag kunnat sjunga till detta hade jag gärna försökt, men hoppas du hittar någon
med "riv" i rösten! :)
/Asti t.f. visfjant
--- Slut citat ---
Lugn och fin nu Peter :D
Den här är min och kommer att ingå i ett spännande collab framöver,så nu vet du också det Eddi :P
Mike
Gurano:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 08.02.2012, 21:18:31 ---Jaja, denhär gillar jag... symbelskramlet också ^_^
Snygga sound. Om jag försöker hitta på nåt att såga på så kunde det ju finnas ett lugnt parti med i låten
Space
--- Slut citat ---
Tackar - denna verkar vara under arbete så vi får la se vad som händer :D
--- Citat från: Eddi skrivet 10.02.2012, 00:55:55 ---HM är på hugget tror jag :D
--- Slut citat ---
Ja det verkar vara så! :lol:
--- Citat från: Asti skrivet 10.02.2012, 16:44:31 ---Skönt sound du fått till med bra driv i de arpeggio-lika syntharna!
Fräckt basljud också! Sällar mig till övriga som efterlyser en "vilopaus" någonstans.
Hade jag kunnat sjunga till detta hade jag gärna försökt, men hoppas du hittar någon
/Asti t.f. visfjant
--- Slut citat ---
Tackar - det verkar som det ska hända grejor med denna :)
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 10.02.2012, 18:29:40 ---Lugn och fin nu Peter :D
Den här är min och kommer att ingå i ett spännande collab framöver,så nu vet du också det Eddi :P
Mike
--- Slut citat ---
:wub: :D B)
Tokai:
gillar, gillar basspelet!
Kommer att bli skitabra. Vet inte om ni gillar associationen: men hör lite Devo i detta.
Asti:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 10.02.2012, 18:29:40 ---
/Asti t.f. visfjant
--- Slut citat ---
Lugn och fin nu Peter :D
Mike
--- Slut citat ---
Den här tror jag definitivt att du kan fixa en passande sång till med dina röstresurser!
Det ska bli kul att följa erat colab!
/Asti t.f. resursanalytiker
Gurano:
--- Citat från: Tokai skrivet 10.02.2012, 19:18:42 ---gillar, gillar basspelet!
Kommer att bli skitabra. Vet inte om ni gillar associationen: men hör lite Devo i detta.
--- Slut citat ---
Helt ok - Devo lyssnade jag en del på när det begav sig :)
--- Citat från: Tokai skrivet 10.02.2012, 19:18:42 ---Den här tror jag definitivt att du kan fixa en passande sång till med dina röstresurser!
Det ska bli kul att följa erat colab!
/Asti t.f. resursanalytiker
--- Slut citat ---
Jag är lika spänd jag :D
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida