Forum > Färdiga produktioner
Lådan - Snirp
(1/1)
Lådan:
År: 07
Av: Thomasj(Lådan)
Format: Mp3
Längd: Ca 8 min
Genre:Minimal/chillout/Bakrundsmusik!?
...................
Okey, här kommer lite nyarbetat.
Jag vet inte riktigt vad detta är spår är tänkt att det skall andvändas till, men kanske funkar som bakrundsmusik/chillmusik?
Vst ljuden har jag inte rattat mkt alls, utan det e pressets med modifikationer.
Dock, är många av ljuden egeninspelade/samplade.
Som vanligt är jag intrsserad av synpunkter på ljudbild/landskap och mix!
Kan väl säga att jag slår mig för huvet när jag inser att mixa enbart i lurar är det sämsta man kan göra.
:P
mahan:
Oki Lådan!
Detta tänder nog inte mina musikaliska sinnen, här finns ju föralldel en massa ljud att lyssna på. Alltså mer ett ljudspel.
Intron e helt cool, låter lixom vänta på nåt stort. Sen kommer trummorna in 0:37 o så händer det inget mer. Kanske lite störande att repeaten på syntharna inte går i samma takt, gör att det låter otatj hela vägen.
2:13 nytt sound in i bilden, vet int riktigt vad det är, prassel o andfådda människor? Vi är säkert på zoo, av fågelsounden att döma. :D
Sen kommer mannen som har problem med sin "Bladder" eller nåt, :unsure:
Kan nog int förklara varför detta känns rörigt, en massa sound, inte dåliga, men ska dom alla vara inbakade i samma låt?
Men du vet ju nog att detta inte är den sorts musik jag sysslar med så ta min kommentar med en nypa peppar :D
Jag har nog hört bättre prestationer av dig (Inlvovemix1)
h. Johan
Lådan:
--- Citat från: mahan skrivet 09.05.2007, 19:55:31 ---Oki Lådan!
Detta tänder nog inte mina musikaliska sinnen, här finns ju föralldel en massa ljud att lyssna på. Alltså mer ett ljudspel.
Intron e helt cool, låter lixom vänta på nåt stort. Sen kommer trummorna in 0:37 o så händer det inget mer. Kanske lite störande att repeaten på syntharna inte går i samma takt, gör att det låter otatj hela vägen.
2:13 nytt sound in i bilden, vet int riktigt vad det är, prassel o andfådda människor? Vi är säkert på zoo, av fågelsounden att döma. :D
Sen kommer mannen som har problem med sin "Bladder" eller nåt, :unsure:
Kan nog int förklara varför detta känns rörigt, en massa sound, inte dåliga, men ska dom alla vara inbakade i samma låt?
Men du vet ju nog att detta inte är den sorts musik jag sysslar med så ta min kommentar med en nypa peppar :D
Jag har nog hört bättre prestationer av dig (Inlvovemix1)
h. Johan
--- Slut citat ---
Okey.
tackar!
Hm, kanske är det lite rörigt? Iofs upplever jag det själv inte alls rörigt, men det är jue jag det:P
Navigering
[0] Meddelandeindex