Forum > Demolåtar
stajo&Marruschkka - My Life
stajo:
--- Citat från: Emulator skrivet 31.03.2010, 19:12:39 ---Lord of the strings är tillbaka med an ballad. Fanken stajo, skulle kunna tåla en hel del mer stråkar kanske? :D
Gillar detta. Snygga melodier, fläckfritt arr.
Och sången. Marre, detta måste vara det bästa (eller kanke näst bästa? ;) ) du har varit med i på KR, by far. Det hörs direkt att det är en melodi som du gillar, och har repeterat in snyggt. Du kommer verkligen till din fulla rätt, och kraftfullheten i rösten ligger där latent och blixtrar bara till lite grann. Så så så snyggt. "power is nothing without control" vettu, och här stämmer det in så otroligt bra. Så måttfullt, smakfullt och snyggt levererat.
Jag vill höra dig på mer sånt här, skitbra!
Hoppas ni gör mer collabs, för detta va skitbra, det passar som handen i handsken, majonäs till räkorna, ketchup till korven, chokladsås till....ja. ni vet.
BRA!
--- Slut citat ---
Shit, kul att du gillar det :). Mer stråkar :D, jag var rädd att det skulle bli för mycket då, Marre har ju en kraftig röst som tar mycket plats. Det saknas ju inte ide'er om slingor egentligen... och sedan har jag ju förnyat mig lite och lagt in lite orgel osså ;).
Gott, tack för komments som värmer
Marruschkka:
--- Citat från: Emulator skrivet 31.03.2010, 19:12:39 ---Lord of the strings är tillbaka med an ballad. Fanken stajo, skulle kunna tåla en hel del mer stråkar kanske? :D
Gillar detta. Snygga melodier, fläckfritt arr.
Och sången. Marre, detta måste vara det bästa (eller kanke näst bästa? ;) ) du har varit med i på KR, by far. Det hörs direkt att det är en melodi som du gillar, och har repeterat in snyggt. Du kommer verkligen till din fulla rätt, och kraftfullheten i rösten ligger där latent och blixtrar bara till lite grann. Så så så snyggt. "power is nothing without control" vettu, och här stämmer det in så otroligt bra. Så måttfullt, smakfullt och snyggt levererat.
Jag vill höra dig på mer sånt här, skitbra!
Hoppas ni gör mer collabs, för detta va skitbra, det passar som handen i handsken, majonäs till räkorna, ketchup till korven, chokladsås till....ja. ni vet.
BRA!
--- Slut citat ---
En sån rasande trevlig kommentar, jag slickar bara i mej här..hihi :P
Tack du, you made my day!
Ja, varför inte mera stråkar, det skulle kunna maffa till det här än mer.
Fast jag gillar verkligen det här lite sparsmakade arret oxå. Det där får ju Stajo bedöma :)
Maria
freddy:
Kul att höra dig här igen Stajo, gillar även denna låt.
Kul även att höra Marre sjungandes på en riktig låt, inte igår. Blev faktiskt lite impad av din sång här marre!
Bra bra.
Marruschkka:
--- Citat från: freddy skrivet 01.04.2010, 19:07:26 ---Kul att höra dig här igen Stajo, gillar även denna låt.
Kul även att höra Marre sjungandes på en riktig låt, inte igår. Blev faktiskt lite impad av din sång här marre!
Bra bra.
--- Slut citat ---
En får tacke, jättekul att du gillar :D
Nu är det så att jag gillar olika slags musik, förutom den här, även sånt som uppenbarligen inte faller vissa, t ex dej då bl a, i smaken, men det gör ju ingenting, bara man trivs. Hur kul vore det om alla tyckte samma samma?*spyr stilla vid tanken* ;)
Det är ju därför detta forumet har en musikalisk bredd som jag verkligen uppskattar, att musiker får göra sin "grej" här :wub:
Tsmalmbe själv har nyligen gjort en icke-populistisk låt här som jag verkligen uppskattar t ex., utan att vara röv-slickare för det (jag då)
Tack, kul här på forumet är det :P
Maria
Dividend:
Håller med marre, även om jag skulle uttryckt mig annorlunda..
Riktig musik är nog det man gillar.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida