Forum > Demolåtar
Kontrapunkt-Cut out/Sell out
Leif:
Dividend: Tusen tack! Dina ord värmer! Kul att vi har ett eget sound mitt i alla influenser! :)
Eddi:
Såg att Freddy var på koklockan också den kändes lite fl sådär i början men jag hittade ingen sammanhängande plats framöver heller möjligen efter första gitarrpartiet en stund. Jag tycker inte att era röster ges full rättvisa här skulle vilja ha dom mr krispiga och därmed lite volymhöjning tror att virvelkaggen kunde få lite mer klös också.
Men bra låt - stilen känns igen från tidigare projekt är ej uttjatat på något sätt, syntvarianterna öär lite nytänk.
Stolle:
Hallo gänget!
Jag gjorde lite preliminär mixning, lite Nebula(fejkad analog mixer och rullbands)process, men framförallt lade jag ett skogstokigt synthsolo på det långa mellanspelet i mitten med min lilla gula analoga Mopho. Vansinne på tangenterna!Tänkte att det kunde agera substitut för den galna Jethro Tull -flöjten som låten så gärna ville ha.
Blev det bättre?
Ny version: [mp3=200,20,0,center]http://www.parentes.nu/Pigs6%20Post%20Render.mp3[/mp3]
kpinnen:
Vet inte vad jag ska skriva egentligen......
Detta är riktigt bra, bra sväng och bra sång, tycker nog att denna är färdig. :wub:
equality:
Minsann det låter lite gamle Ian Anderson särskilt på den filtrerade voxen efter instrumentalpartiet. Kul! Låter mycket kompetent. Gillas!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida