Forum > Färdiga produktioner
ThomasJ - Dub för hela slanten. Ny version
Dividend:
Lyssnar på nya verren Skön låt.
Lyssnat tidigare och jag gillar det här. Det finns nåt mer än bara ytligt beat. Det är grymt bra, men jag har ingen aning om det är så innovativ och unikt som jag hört. KAnske bästa låten jag hört idag ;)
(OCh jag fattar inte ens varför. Det känns som du skall fortsätta på denna bana :D Helt klart...)
Nu kanske jag tog i.. Men gillar verkligen! (Det är faktum!)
Lådan:
--- Citat från: Dividend skrivet 24.03.2010, 18:11:39 ---Lyssnar på nya verren Skön låt.
Lyssnat tidigare och jag gillar det här. Det finns nåt mer än bara ytligt beat. Det är grymt bra, men jag har ingen aning om det är så innovativ och unikt som jag hört. KAnske bästa låten jag hört idag ;)
(OCh jag fattar inte ens varför. Det känns som du skall fortsätta på denna bana :D Helt klart...)
Nu kanske jag tog i.. Men gillar verkligen! (Det är faktum!)
--- Slut citat ---
Fint betyg:P
Kanske skall försöka mig på fler saker åt samma håll.
Var rätt kul o jobba med detta.
spacetrucker:
För lång, nej för fanken. Är den faktiskt 12 min (missade de tidigare versionerna). Såna här låtar ska ju vara låååånga. Annars tar de ju slut innan man kommit in i låten liksom. Gillar den sakta lunkande enformigheten.
Space
Lådan:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 24.03.2010, 21:29:28 ---För lång, nej för fanken. Är den faktiskt 12 min (missade de tidigare versionerna). Såna här låtar ska ju vara låååånga. Annars tar de ju slut innan man kommit in i låten liksom. Gillar den sakta lunkande enformigheten.
Space
--- Slut citat ---
Från början var den 12minuter, blev lite svårt att hålla den intressant hela vägen, därför den bantade versionen!
Kul att du med flera gillar stilen.
:)
Eddi:
Jo men nu har det ju hänt grejer och längden är bra också (enligt mig då) men jag kan förstå att vissa vill ha den längre för det är skönt flum du fixat till nu.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida