Forum > Färdiga produktioner
The Real Ruff Racoons - Mercy
MaxB:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 23.03.2010, 09:50:20 ---RRR - Rock ´n roll race :)
Nånstans måste man ju få lätta på ventilen.Förstår Harley Ruffs" deltagande här då "gränsöverskridningen" skulle bli liiite malplacerad här."Eddi Rackoon" rockar ju fett för det mesta så det är som det skall vara.
Hur låter det då?
Ja inte vet jag,alldeles för rostig mixningsmässigt för att våga mig på en kommentar.Svänger det då?
Det gör det däremot flera meter och munspelarn håller måttet.
Så där ja,en kommentar levererad.Säg till om ni behöver fler,,,,,deltagare i bandet :P :lol:
Mikey likey it
--- Slut citat ---
Hi Mikey! We love the harmonica, don't we!!! Vi kanske kan turas om! B)
Det är kul att testa vad man klarar med munspelet och det här med smutsig (överstyrt/diskantfattigt) ljud och en viss vibrato (gunga tungan "bakåt strupen") var en ny erfarenhet för mig. Kul som tusan att leta och hitta en del man inte gjort tidigare, även om mycket blir liknande sånt man redan gjort förut på instrumentet.
TheRealRuffRacoons:
--- Citat från: clavinova skrivet 23.03.2010, 09:16:18 ---Jag börjar undra om herrarna har använt något "inspirationsmedel", vanligt på 60-talet??
--- Slut citat ---
Ohh my god no no that was weeks agoo!
TheRealRuffRacoons:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 23.03.2010, 09:50:20 ---RRR - Rock ´n roll race :)
Nånstans måste man ju få lätta på ventilen.Förstår Harley Ruffs" deltagande här då "gränsöverskridningen" skulle bli liiite malplacerad här."Eddi Rackoon" rockar ju fett för det mesta så det är som det skall vara.
Hur låter det då?
Ja inte vet jag,alldeles för rostig mixningsmässigt för att våga mig på en kommentar.Svänger det då?
Det gör det däremot flera meter och munspelarn håller måttet.
Så där ja,en kommentar levererad.Säg till om ni behöver fler,,,,,deltagare i bandet :P :lol:
Mikey likey it
--- Slut citat ---
Thanx mate hm mike, glad you think its turning. Acording membership I think the Racoon Stearingcommity will be happy to discuss your application.
MaxB:
--- Citat från: clavinova skrivet 23.03.2010, 09:16:18 ---Jag börjar undra om herrarna har använt något "inspirationsmedel", vanligt på 60-talet??
--- Slut citat ---
Såg du också vetenskapens värld på TV igår kväll?
http://svtplay.se/t/102814/vetenskapens_varld
Som gammal mentalskötare och akutsjukvårdare som sett en hel del, var jag intresserad av att se hela programmet. Mycket har man inte en aning om, som till exempel effekten av den verksamma substansen CBD.
asti:
--- Citat från: TheRealRuffRacoons skrivet 23.03.2010, 11:04:38 ---
--- Slut citat ---
Ohh my god no no that was weeks agoo!
--- Slut citat ---
Shouldn´t it be weeds ago?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida