Forum > Färdiga produktioner
Yllet - 20 million people - Tagning 2
max:
Låter väldigt bra!
Mixen är behaglig att lyssna på och låten tycker jag är lika bra i denna versionen som förra :)
Clemens:
låten är ju skitbra!...och tycker även mixen är snygg, bra nivåer över lag, lyssnar i två olika lurar , Grado labbs som är galet tydliga i mellan å diskant..låter kanon i dessa,dock kommer bruset fram mer här..tveksam till bruset..tycker inte det tillför, men det är ju min åsikt :) I mina ultrasonelurar låter det balanserat och bra.. :)
Yllet:
--- Citat från: Clemens skrivet 18.03.2010, 12:14:47 ---låten är ju skitbra!...och tycker även mixen är snygg, bra nivåer över lag, lyssnar i två olika lurar , Grado labbs som är galet tydliga i mellan å diskant..låter kanon i dessa,dock kommer bruset fram mer här..tveksam till bruset..tycker inte det tillför, men det är ju min åsikt :) I mina ultrasonelurar låter det balanserat och bra.. :)
--- Slut citat ---
Vilket brus är det exakt vi talar om här? :) Börjar bli osäker på om det är något jag inte tänkt på.
/Jon
hogge:
Det här var snyggt som tusan.. Enligt min lekmannabedömning så är mixen förträfflig - jag hittar inget att anmärka på där..
Som vanligt är spel & sång utmärkt och som låt betraktat är det en skön & stämningsfull liten sak..
Clemens:
--- Citat från: Yllet skrivet 18.03.2010, 13:02:02 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 18.03.2010, 12:14:47 ---låten är ju skitbra!...och tycker även mixen är snygg, bra nivåer över lag, lyssnar i två olika lurar , Grado labbs som är galet tydliga i mellan å diskant..låter kanon i dessa,dock kommer bruset fram mer här..tveksam till bruset..tycker inte det tillför, men det är ju min åsikt :) I mina ultrasonelurar låter det balanserat och bra.. :)
--- Slut citat ---
Vilket brus är det exakt vi talar om här? :) Börjar bli osäker på om det är något jag inte tänkt på.
/Jon
--- Slut citat ---
Ligger med från början så fort gitarren kommer in..låter som ett gammaldags inspelningsbrus, typ när man spelade in på kassettband :)
Edit: Hör nu när jag lyssnar noga att det är lite distat oxo, låter som nåt styr över :unsure:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida