Forum > Demolåtar

Asti & CPG - Fantasy

<< < (2/5) > >>

MaxB:
Jag hör inte Beatles trots att jag förstått att även CPG är "far out". Bra att ni kan samarbeta så här. Du sätter ner foten ibland och han tar med dig på upptäcksfärder i mystikens/musikens värld. Det gäller att ge och ta...  :P

Då jag hör introt förstår jag att CPG har bestämt det mesta. Då vers och refräng sen kommer har du styrt upp honom lite... Jag upplever vid mina första lyssningar att intro och vers, från "This must be a fantasy" till "I didn't see you" inte limmar 100% men vem är jag att säga så?  :unsure: Har du haft en eller hundra tankar på hur övergången ska vara efter CPG:s "purpla skies"?
Troligen gillar man det efter fem-tio lyssningar men vill du ha min funderingar (självklart) från hjärtat, så är det här vad jag bjuder på.

Kon-Trollet:
visst fasen hör man Beatles - Across the Universe för att precisera....det roligaste är att Beach Boys dyker upp vid 1.10 och körar  :D :D :D  - skitmysigt ! B)

asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 16.03.2010, 10:18:14 ---Jag hör inte Beatles trots att jag förstått att även CPG är "far out". Bra att ni kan samarbeta så här. Du sätter ner foten ibland och han tar med dig på upptäcksfärder i mystikens/musikens värld. Det gäller att ge och ta...  :P
Då jag hör introt förstår jag att CPG har bestämt det mesta. Då vers och refräng sen kommer har du styrt upp honom lite... Jag upplever vid mina första lyssningar att intro och vers, från "This must be a fantasy" till "I didn't see you" inte limmar 100% men vem är jag att säga så?  :unsure: Har du haft en eller hundra tankar på hur övergången ska vara efter CPG:s "purpla skies"?
Troligen gillar man det efter fem-tio lyssningar men vill du ha min funderingar (självklart) från hjärtat, så är det här vad jag bjuder på.

--- Slut citat ---
Jag har inte haft så många funderingar på övergången från vers till refräng utan det bara föll sig så! Tycker själv det funkar rätt bra!
Naturligtvis vill jag helst ha dina funderingar direkt från hjärtat (helst från vänster kammare och utan flimmer)!  :)
Det tackar vi (CPG och jag) för!
/Asti

asti:

--- Citat från: Kon-Trollet skrivet 16.03.2010, 11:07:58 ---visst fasen hör man Beatles - Across the Universe för att precisera....det roligaste är att Beach Boys dyker upp vid 1.10 och körar  :D :D :D  - skitmysigt ! B)

--- Slut citat ---
Det var svårt att få till en tid som passade alla, speciellt med tanke på att bara ungefär hälften är i livet..... :wacko:
Men mysigt hade vi!  :)

Dividend:
Tycker det är en trevlig låt. Både beatles och kanske beach boys ja, i den här.

Kommer inte på nåt konstruktivt, återkommer under dagen..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion