Forum > Färdiga produktioner
Dividend - Natthymnen
MaxB:
Äntligen dags att ragla hemåt. Kolla upp det jag nämner och se om det har relevans. Jag kanske bara var snurrig i skallen? :wacko:
Trevlig helg!
Dags att slå ner ett gäng... :ph34r:
ynot:
riktigt rackars bra inga utförliga komment men denna sparas o lyssnas på
Tony
Leif:
Mycket vackert detta! Får ta en lyssning till vid senare tillfälle. Mycket som händer och låter här, så den behöver nog gå ett par varv till. :)
Episkt och storslaget som det är när du ger dig in i musikskapandet! Jävligt bra!
Tack!
Dividend:
--- Citat från: uriah skrivet 14.05.2010, 12:15:21 ---Wow.. Imponerande,Avundsjuk blir jag...Sånt här vill jag oxo kunna..
--- Slut citat ---
Att göra folk avundsjuka, känns ju lite trist ;) Men jag tar det som en komplimang av det grymma slaget, och det var väl det som var tanken :)
Tack!
--- Citat från: ynot skrivet 15.05.2010, 14:54:32 ---riktigt rackars bra inga utförliga komment men denna sparas o lyssnas på
Tony
--- Slut citat ---
Tack! Tack! Nedsparningar är väl också en utomordentlig komplimang! :)
--- Citat från: Leif skrivet 16.05.2010, 01:24:13 ---Mycket vackert detta! Får ta en lyssning till vid senare tillfälle. Mycket som händer och låter här, så den behöver nog gå ett par varv till. :)
Episkt och storslaget som det är när du ger dig in i musikskapandet! Jävligt bra!
Tack!
--- Slut citat ---
Varsågod Leif! ;) Hoppas du återkommer med synpunkter efter ett par varv :)
Dividend:
Tjena MaxB, bilder på festen kommer upp på noe vis. Har du och Eko facebook? (nja?) Larsson har ju inte.
Annars lägger jag upp på dragoncolour ett litet bildspel, öh, får väl skriva nåt i php igen (som jag hatar). Eller så kanske bara html. (Fick ditt PM) men hoppas du läser här... Måste iväg här så kanske klipper in i pm:et sen...
Iaf, riktigt bra tankar! (De flesta) Tackar så hjärtligt för vettig feed!
/Per
--- Citat från: MaxB skrivet 14.05.2010, 15:07:49 ---Storslaget verk. Har bara lyssnat en gång (efter att de tömt mig på en halvliter blod).
Hinner sällan sitta och lyssna och fördjupa mig i stycken som detta. Därför har jag inte kommenterat tidigare.
En konstruktiv kommentar: Jag saknar ett lyft vid 568-572 då bland annat pukor ska dundra in på scenen och lyfta stycket till högre nivåer (kanske ända till månen). Tonen på 571 smyger istället blygt in på estraden, då den borde dundra in med besked. Vid 587 är det högre volym (som ett crescendo) utan att det borde vara så i stycket.
Hmm det var min snabba analys av läget. Nu ska jag vingla ut i det osäkra Stockholm och leta mig tillbaka till jobbet för ytterliggare 2-3 timmars arbete. Sen är det dags att slå ner ett gäng häststolpar.
Tur att man har vilda nöjen. Ska hem och slå ner minst tio stycken! :ph34r:
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida