Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Natthymnen

<< < (7/13) > >>

Dividend:
Mollig och maffig orkester.
Finns i gammal version på KR, som är mycket enklare (och sämre).. Uppdatering nr 3, denna gång i April. SLänger upp för åsikter, innan jag dumpar skiten på färdiga ;)

Det finns några fnurror på velocity, kanske fortfarande. Melodin i mitten får vara sunkig, annars grym lead här... Kanske grymmaste leadviolin jag nånsin skrivit ;) Eller så går åsikterna isär. Ingen sång kommer på den här definitivt aldrig (tror jag).
Låten är i trådhuvudet (första inlägget) :)

Klaga på prod och komposition

Tack
Per

Dividend:
Inte mycket aktivitet på KR dessa påskdagar! :D

Skickar över låten på färdiga... Går fortfarande att kritisera allt, hör nu en cellokompgrej som försvinner på ett ställe :unsure:
Annars grymt färdig!

Dividend:
Ja, då var dags för ännu en bump här! :)

Ge mig feed så jag iaf vet om det finns brister nu när den ligger på färdiga??

Sämre än förra verren, eller bättre?

Lådan:
Åh, tror jag har för dåligt tålamod för sådan här musik egentligen, eller så är det en så att man kanske måste vara lite van för att göra det?!

Men, snygga ljud och bra mix tycker jag, inte för att jag är någon slags expert, men gillar ändå någonstans detta.

Dividend:
JA, det är klassiskt. SÅg att du gillade min Twilight på studio...

Det kommer mer electronica! Längre fram. (Som jag antar du gillar mer än klassiskt)

Ta gärna och kom med förslag på förbätreingar på The eye of the dolphin! (ofärdiga).... eller bara skriv ditt almänna intryck..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion