Oj, flera nya bra kommentarer som kommit in. Tusen tack!
Väldigt många har kommenterat just detta och de däringa trummorna är inte lätta att få till alltså.
Nu har jag dock skruvat om lite och tycker själv att det blev stor skillnad...
1up: Jag bugar och tackar. Har nu snackat med trummisen och framför allt basisten och båda lovade att bättra sig, så
jag gjorde en ny inspelning.
Eko: Får erkänna att jag skäms en liiiten aning att den inte kommit än, men jag har varit så fokuserad på att få till
soundet rätt innan jag fortsätter. Jag känner dock att jag börjar närma mig gränsen för vad jag klarar mixmässigt
nu, så en fortsättning är på g inom en hyffsat snar framtid.
Rattlesnake: Kul!! Mina favoritpartier i låten faktiskt. Trummor...tam, tadam, tadam.. Bättre?
Vad gäller "proffsstudion" så är den väldigt spartansk. Den största skillnaden för min del har varit att
jag haft mycket större tålamod vid själva inspelningstillfället och arbetat mycket mer på att få det att
låta bra direkt. Var tyvärr väldigt slarvig innan med det lite tråkiga förjobbet och lirade in direkt.
Gurano: Har satt dörren på glänt nu. Hoppas det hjälpte...
MaxB: Skarpa öron.

Det är två kompgitarrer som ligger h+v och lirar varannat ackord. Tyckte det blev lite
fräckt när ljudet hoppade lite fram och tillbaks så, men det kanske inte blev så bra då trots allt. Skall smaka
på den karamellen ett tag så får jag se hur jag skall göra.