Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Marruschkka - Living in a tincan

(1/5) > >>

Gurano:
LÅTNAMN: Living in a tincan
ARTIST/GRUPP: Gurano
GENRE: visa/rock/pop
LÅTLÄNGD: Lagom
KOMPOSITÖR: Gurano
PRODUCENT: Ja de e väl ja de
EV. MEDVERKANDE: Marruschkka på sång
INSPELNINGSÅR: 2010
FORMAT: mp3

Jaha nu har jag varit framme å klämt på akkeguran mä dåligt ljud igen :)
Ljudet är lite burkigt, tycker jag nog, så arbetsnamnet fick helt enkelt bli musik på burk  :lol:

E de nåt att ha? Tyck gärna till om allt!

Ha det gott
Gurano

MaxB:
Citerar mig själv igen: Jag är kräksjuk och känner yrsel  :wacko: och har gjort det sen i fredags. Nu lyssnar jag och ska ge ett omdöme.

Släpp ut gitarren vet jag. Borde låta renare, inte så instängd.
Koppla på ett eller annat tema till så att det finns mer att bedöma tycka till om eller inspireras av.
Idag är det här för lite för mig!

Så, nu har jag sagt det. Snälla acceptera att jag för stunden är yr och sågar allt )tror jag( !  B) 

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 14.03.2010, 17:57:07 ---Citerar mig själv igen: Jag är kräksjuk och känner yrsel  :wacko: och har gjort det sen i fredags. Nu lyssnar jag och ska ge ett omdöme.

Koppla på ett eller annat tema till så att det finns mer att bedöma tycka till om eller inspireras av.

Så, nu har jag sagt det. Snälla acceptera att jag för stunden är yr och sågar allt )tror jag( !  B) 

--- Slut citat ---
Du behöver inte be om ursäkt för att du e sjuk ;)
Håller med om guran!
Gurano

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 14.03.2010, 17:59:36 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 14.03.2010, 17:57:07 ---Citerar mig själv igen: Jag är kräksjuk och känner yrsel  :wacko: och har gjort det sen i fredags. Nu lyssnar jag och ska ge ett omdöme.

--- Slut citat ---
Du behöver inte be om ursäkt för att du e sjuk ;)
Håller med om guran!
Gurano

--- Slut citat ---

Ber inte om ursäkt för att jag e sjuk utan ursäktar att jag inte bara ser det positiva och inte ser det negativa ur en verbalt sett positiv vinkel...  :blink:

Wernborg:
Jamen här tycker jag det "dåliga" gitarrljudet funkar. Speciellt ihop med den smutsiga basen. Trummorna är alldeles för bra dock. Komprimera sönder och dista dom lite för mer 70-talsfeeling även där.

Ska det sjungas också?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion