Kontrollrummet

Firefox

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Odrörir

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 332
    • Visa profil
Firefox har för mig börjat hacka och sacka så fort jag går in på sidor med demoljud och liknande. Vet inte vad som hänt men blivit så efter uppdatering av den. Eller jag som kommit åt nåt? Men vad vet jag inte. Hittar inget.  :wacko:  Klickar jag ned sidan hörs ljuden men så fort jag förstorar upp den igen hackar det. Eller om jag växlar över till en annan sida och låter gå i bakgrunden funkar det med.  :wacko:   :wacko: Ja någon firefox är det verkligen inte tal om. Snarare slowfox. :P
Gillar ju inte Explorer men tvungen köra med den just nu och där är det inga såna här problem.
Nån som vet vad det beror på och hur jag åtgärdar?
Det är samma med musik som sex. Jag kommer alltid in för tidigt.


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Firefox har för mig börjat hacka och sacka så fort jag går in på sidor med demoljud och liknande. Vet inte vad som hänt men blivit så efter uppdatering av den. Eller jag som kommit åt nåt? Men vad vet jag inte. Hittar inget.  :wacko:  Klickar jag ned sidan hörs ljuden men så fort jag förstorar upp den igen hackar det. Eller om jag växlar över till en annan sida och låter gå i bakgrunden funkar det med.  :wacko:   :wacko: Ja någon firefox är det verkligen inte tal om. Snarare slowfox. :P
Gillar ju inte Explorer men tvungen köra med den just nu och där är det inga såna här problem.
Nån som vet vad det beror på och hur jag åtgärdar?
Jag kör FF men känner inte igen mig.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Kon-Trollet

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 479
  • - ljudgud -
    • Visa profil
http://www.google.com/chrome?hl=sv

bästa browsern jag testat - snabb, enkel och tydlig...perfekt för åtminstone mina surf-behov.


Utloggad Odrörir

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 332
    • Visa profil
Jaha men nu var det ju firefox det handlar om. Inte att jag ville ha en ny. Varför skriver man om man inte har något att tillägga som kan vara till hjälp?  :angry:  :mellow:
Det är samma med musik som sex. Jag kommer alltid in för tidigt.


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Kör inte själv FF, men standardåtgärder i IE när nåt skiter sig är att tömma cache och återställa standardinställningarna. Motsvarande borde finnas i FF.


Utloggad Kon-Trollet

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 479
  • - ljudgud -
    • Visa profil
tagga ner - det var bara ett tips i all välmening  :rolleyes: jösses...


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Jaha men nu var det ju firefox det handlar om. Inte att jag ville ha en ny.
Varför skriver man om man inte har något att tillägga som kan vara till hjälp?  :angry:  :mellow:

Jag upplever inte den trögheten i FF. Tackar samtidigt för ditt hjälpsamma tillägg Kon-trollet.
Har installerat Chrome på hemdatorn nu - Chrome är snabb!

Kontrollrummet har gjort det igen; shysst att få bra tips, tackar för det.
Inga :angry:  :mellow: miner här inte!

;)
« Senast ändrad: 28.03.2010, 12:37:13 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google