Forum > Demolåtar
Asti/Spacetrucker - Waiting for the sky to fall
spacetrucker:
Jomen dehär e ju jättefint :lol:
Tänkte först inte kommentera alls, jag är ju lite jävig i detta fall.
Men om jag nu skall säga nåt så... jag gillar melodin mycket, och gitarren... lite Wichita Lineman över det hela. Skön och lugn låt.
Very nice :wub: Tack
Space
asti:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 15.03.2010, 09:37:42 ---Jomen dehär e ju jättefint :lol:
Tänkte först inte kommentera alls, jag är ju lite jävig i detta fall.
Men om jag nu skall säga nåt så... jag gillar melodin mycket, och gitarren... lite Wichita Lineman över det hela. Skön och lugn låt.
Very nice :wub: Tack
Space
--- Slut citat ---
Jag får väl kontra med att säga att jag gillar din text!
För mig föll det sig naturligt med den här folksångsvarianten till texten, men om jag hade kunnat hade det
säkert även passat med en hårdrock-/rocktolkning!
Glen Campbell och Wichita Lineman gillade jag - var förtjust i det mesta Jim Webb skrev.
Han hade ju passat perfekt nuförtiden med webbradio och liknande..... :)
"I am a lineman for the county - waiting for the sky to fall"..... :o :)
Roligt att du gillar melodin! Det var kul att pröva på att tonsätta någon annans text!
/Asti
hogge:
Ahhh.. Här var den... Jomen nog var det lite skillnad mot för min version, men inte så mycket.. Din kanske var lite mera rock'n'roll dock....
:P
Jag tycker det här låter jättebra.. Du är grym på det här med akustisk gitarr.. Du har också en härligt go röst som passar som handen i handsken till just detta..
Clemens:
Ja detta gillar jag :wub: enkelt och bra blir ofta bäst :D Hoppas det är bättre med bakhuv'et :unsure: /C
SYNTH:
En grymt skön låt ni har fått till gillar jag! B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida