Forum > Färdiga produktioner
Nothing Can heal - ny verre 2011-01-12
MaxB:
Känns som ett stort projekt med nyanser. Gillar kombinationen med enkel nylongura (bra spel), körer och pressade gitarrer.
Rubriken Nothing Can heal (Hårdrock med munkörer)
Är inte alla körer mun-körer.
Jag tänker mera på munkar, som sjunger i munkkörer... ;)
kpinnen:
--- Citat från: Totmusic skrivet 28.12.2010, 15:50:12 ---Den låter väldigt mycket bättre än första mixen. Varierat med nylongura & mangel.
Som du säger är sång inte din starka sida, än så länge ;)
Men fortsätt och jobba så blir det bara bättre!
Ser fram emot att höra mer rån dig!
--- Slut citat ---
Tack, det kommer komma fler låtar B)
--- Citat från: MaxB skrivet 28.12.2010, 16:36:55 ---Känns som ett stort projekt med nyanser. Gillar kombinationen med enkel nylongura (bra spel), körer och pressade gitarrer.
Rubriken Nothing Can heal (Hårdrock med munkörer)
Är inte alla körer mun-körer.
Jag tänker mera på munkar, som sjunger i munkkörer... ;)
--- Slut citat ---
Tack kul att det gillas, och tack för ett gott skratt. Blir lätt fel när man skriver lite för fort, rubriken skall ändras :lol:
Eddi:
Nä men Kpinnen den här är inte klar alls
Jag har just lyssnat på varianten i första posten - kort sagt musiken och arret är kanon det köper jag helt men sångspåret är helt fel.
Ta bort alla pluggar och lägg den naturellt så får vi lyssna hur det låter och göra en vettig bedömning. Det här låter inte bra som det är och det är synd för det är en bra låt med bra text etc.
kpinnen:
Det är ju just sången jag har haft problem med att få låta bra ljudmässigt, ljudet funkar lite bättre när låten har kommit igång med allt, men innan det så låter det inte riktigt bra jag vet.
Det är bara det att jag har hållit på med låten så länge att jag knappt orkar starta upp projektet igen. Men jag ska försöka ta tag i sångljudet igen....
Tack för kommentaren och kul att du gillar låten annars.
Edit / Ångrade mig har laggt upp en ny version med förhoppningsvis bättre sångljud /edit
Eddi:
Mäktig låt det här :D
Nu hörs ljusa stämman mycket bättre även om jag tror att det går att skruva lite till. De-essern slår igenom lite väl mycket vid 230 på KR-spelaren.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida