Kontrollrummet

Helt tydligt är detta...

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad ricorider

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 107
    • Visa profil
...klubben för inbördes beundran. Här släpps väl ingen jävla nykomling in?   :angry:
Apple Mac Pro 2012 Quad Core 3.2 GHz / 16 GB ram / 120 GB SSD / 2 x 1 TB SATA / Mountain Lion / MOTU PCIe-424 / MOTU HD 192 / Logic Pro 9 / Toontrack Superior Drummer 2.0 / bla bla bla


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Varför säger du detta?
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad ricorider

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 107
    • Visa profil
Ingen aning varför?!?! Kanske för att det verkar JÄVLIGT trögt att få nån som helst respons här :D  Fast ni kanske tillämpar mottot att om man inte kan säga nåt snällt så kan man lika gärna vara tyst. Så är det på byggahus.se's forum har jag bittert fått erfara. Jag blev utkastad när jag sågade bilderna på en medlems nybyggda furukök!?!?!?!? Hehe. Nej då. Ni är nog ok. Trodde att det var lite Round Table-känsla här.

Jag ber om ursäkt!!!
Apple Mac Pro 2012 Quad Core 3.2 GHz / 16 GB ram / 120 GB SSD / 2 x 1 TB SATA / Mountain Lion / MOTU PCIe-424 / MOTU HD 192 / Logic Pro 9 / Toontrack Superior Drummer 2.0 / bla bla bla


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Han kanske upplever att det är dålig feed eller så.
Men du Ric alla har vi varit nya någon gång på ett forum och KR hör nog till dom som är allra enklast att bli accepterad på tycker i alla fall jag.
Du får ursäkta att jag inte kommenterat Do the zoombie -  men den typen av musik faller liksom aningens utanför det jag kan uttala mig om.
Om ingen sagt välkommen - så välkommen.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Ingen aning varför?!?! Kanske för att det verkar JÄVLIGT trögt att få nån som helst respons här :D  Fast ni kanske tillämpar mottot att om man inte kan säga nåt snällt så kan man lika gärna vara tyst. Så är det på byggahus.se's forum har jag bittert fått erfara. Jag blev utkastad när jag sågade bilderna på en medlems nybyggda furukök!?!?!?!? Hehe. Nej då. Ni är nog ok. Trodde att det var lite Round Table-känsla här.

Jag ber om ursäkt!!!
Om du upplever det så, så är det tråkigt för enligt min erfarenhet är KR oftast ett bra forum.
Men som jag kan se i din historik (kan ha fel) så har du gjort 7 inlägg i andras demolåtstrådar på ca 1 år - inte så mycket. Det brukar vara så att om man ger så får man tillbaka oxå! Men om vi alla blir bättre på att ge så kommer vi alla förhoppningsvis oxå att få - så ge inte upp.

Ha det gott mannen
Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad ricorider

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 107
    • Visa profil
Hehe. Tack tack. Ett hjärtligt välkomnande är mycket välkommet.

Do the Zombie är en ruggigt bra låt. En riktig hit faktiskt.  :P :P Om man gillar stilen så att säga...
Apple Mac Pro 2012 Quad Core 3.2 GHz / 16 GB ram / 120 GB SSD / 2 x 1 TB SATA / Mountain Lion / MOTU PCIe-424 / MOTU HD 192 / Logic Pro 9 / Toontrack Superior Drummer 2.0 / bla bla bla


Utloggad ricorider

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 107
    • Visa profil
Fan vad jag älskar att provocera fram en reaktion. Detta funkade ju verkligen. Jag älskar detta forum. Riktigt kul att ödsla ett par timmar här då och då. Har inte haft nån dator på dryga halvåret så det kan förklara my absence...
Apple Mac Pro 2012 Quad Core 3.2 GHz / 16 GB ram / 120 GB SSD / 2 x 1 TB SATA / Mountain Lion / MOTU PCIe-424 / MOTU HD 192 / Logic Pro 9 / Toontrack Superior Drummer 2.0 / bla bla bla


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Fan vad jag älskar att provocera fram en reaktion. Detta funkade ju verkligen. Jag älskar detta forum. Riktigt kul att ödsla ett par timmar här då och då. Har inte haft nån dator på dryga halvåret så det kan förklara my absence...


Det brukar vara rätt lätt här.  :lol:

Sen för att ge dig ett tips. Det är nog lättare att få relevant kritik på sina låtar om man delger under själva processen och inte laddar upp en handfull till Färdiga avdelningen direkt. Ska trilla iväg och tycka till om nån av dom nu...


 :)


Utloggad ricorider

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 107
    • Visa profil
Aha... Så ni vill vara med på resans gång. Ok. Sorry. Ska tänka på det framledes. Det kommer mera. Är jag rädd! :)
Apple Mac Pro 2012 Quad Core 3.2 GHz / 16 GB ram / 120 GB SSD / 2 x 1 TB SATA / Mountain Lion / MOTU PCIe-424 / MOTU HD 192 / Logic Pro 9 / Toontrack Superior Drummer 2.0 / bla bla bla