Forum > Demolåtar
Freddy ft. Kornstad - When Reality Bring You Down
freddy:
--- Citat från: Dividend skrivet 21.03.2010, 00:05:38 ---Lyssnat någon gång till och måste säga att mixen döljer den enormt bra sånginsats som görs här.
Vet inte vad det är, reverbet är det sänkt? Nåt annat fel är det.
Låten är egentligen så tråkigt genomförd i övrigt att jag inte skulle ha brytt mig om att skriva det, om det inte vore för sångprestationen.
Ursäkta om det inte faller i god jord...
--- Slut citat ---
Tjo, kan inte falla alla på läppen. Det är helt okej! :)
hogge:
Personligen har jag lite svårt att sluta lyssna på det här... Skäms lite eftersom jag är en så'n tuff rocker :lol:
Men det går inte att komma undan - har provat - men min musarm letar upp det här hela tiden.. Satana!!!
:rolleyes:
spacetrucker:
eh... e de nån som talat om för er vilken jädrans bra låt ni har här. Wow :wub:
Vad kan man annat säga, jag är mållös
Space
freddy:
--- Citat från: hogge skrivet 22.03.2010, 16:51:08 ---Personligen har jag lite svårt att sluta lyssna på det här... Skäms lite eftersom jag är en så'n tuff rocker :lol:
Men det går inte att komma undan - har provat - men min musarm letar upp det här hela tiden.. Satana!!!
:rolleyes:
--- Slut citat ---
Haha, näsblod och skam! Så vi ställer till det ;) Tack tack hogge, verkligen kul att du gillar.
freddy:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 22.03.2010, 19:05:44 ---eh... e de nån som talat om för er vilken jädrans bra låt ni har här. Wow :wub:
Vad kan man annat säga, jag är mållös
Space
--- Slut citat ---
wow, tackar! Skitkul att du gillar låten!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida