Forum > Demolåtar

Freddy ft. Kornstad - When Reality Bring You Down

<< < (7/12) > >>

egghuvud:
Okej inte mycket att säga om denna som inte redan sagts. Instämmer med övriga om en lysande låt ett rent ut sagt skitbra arrangemang och strålande sånginsatser. Möjligen stör det mig att det är lite vassa ess, men jag tror det är svansen på reverbet som ställer till det. När marschtrummorna kommer in så försvinner understämman till fördel för överstämman, men det kanske också är meninngen eftersom det liksom "lyfter" låten där.

Äsch petitesser. Överlag: lysande!!  :)

Clemens:
Hur bra som helst! :wub: Underbar sång, kanonlåt! /C

Larsson:

--- Citat från: freddy skrivet 16.03.2010, 09:20:00 ---URS-produkter är inget jag använder eller har. Ska däremot prova lite inställningar till.

--- Slut citat ---

mitt misstag..PSP Retro-EQ skulle det ju vara
men det är att den är enkel och har bas,mid & diskant rattar som gjorde att den fick bli exempel
du lyckas nog bra med vilken eq som helst, det är ju bra redan dessutom! :)

freddy:

--- Citat från: Larsson skrivet 16.03.2010, 21:16:33 ---
--- Citat från: freddy skrivet 16.03.2010, 09:20:00 ---URS-produkter är inget jag använder eller har. Ska däremot prova lite inställningar till.

--- Slut citat ---

mitt misstag..PSP Retro-EQ skulle det ju vara
men det är att den är enkel och har bas,mid & diskant rattar som gjorde att den fick bli exempel
du lyckas nog bra med vilken eq som helst, det är ju bra redan dessutom! :)

--- Slut citat ---

Aha! Man tager vad man haver...

Rullade av lite topp på mainsången med en T-racks EQ, såhär blev det då:

//uppladdad i första inlägget istället

Tror det blev bättre. Mer?

hackeman:
Fantastiskt! Prickfri produktion, grym röst och gripande text! Hittar inget att gnälla om. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion