Forum > Färdiga produktioner
Eko & MaxB - Stranger
Dividend:
Fan, får erkänna att jag inte fattade att idén kunde bli så här bra som det kommer bli. Produktionen (och kanske MaxBs inhopp) gör mycket för upplevelsen av nya versionen.
Fortsätt så här ;)
Om nåt skall till så kanske mer kompressor på sången? (Eller bara upp i nåt parti, tycker din ljuvliga sång skall upp alltså. SPeciellt på slutet. Hör inte vad som sjungs (orden) på några ställen.)
Jo, hey hey hey. Hörde jag där på slutet ;)
Eddi:
--- Citat från: Dividend skrivet 11.03.2010, 15:14:10 ---Fan, får erkänna att jag inte fattade att idén kunde bli så här bra som det kommer bli. Produktionen (och kanske MaxBs inhopp) gör mycket för upplevelsen av nya versionen.
Fortsätt så här ;)
Om nåt skall till så kanske mer kompressor på sången? (Eller bara upp i nåt parti, tycker din ljuvliga sång skall upp alltså. SPeciellt på slutet. Hör inte vad som sjungs (orden) på några ställen.)
Jo, hey hey hey. Hörde jag där på slutet ;)
--- Slut citat ---
Kul att du upplever det så - då är vi två :D
Tycker själv att det blev överraskande bra resultat with a little help from my friends då MaxB gör et strålande inhopp. I alla fall nu flyttad till färdiga efter sista mixen. Men fler kommentarer är ju välkomna för det.
MaxB:
Jo sörru, jag gillar det här gunget!
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 11.03.2010, 21:27:36 ---Jo sörru, jag gillar det här gunget!
--- Slut citat ---
Det blir tre dårå :D
cykeln:
Jäddrigt nice refräng med den där vandrande bas/gitarren
Skulle vara kul att höra live i en lokal med utskänkningstillstånd
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida