Forum > Demolåtar

Clav Inova - Transpiration -> Transformation

<< < (2/2)

clavinova:

--- Citat från: Eko skrivet 09.03.2010, 12:06:09 ---Ganska ballt. Gillar ljuden - tjockfett typ :)

--- Slut citat ---

Fett coolt Eko!

--- Citat från: Kon-Trollet skrivet 09.03.2010, 12:46:00 ---en till sajt med syntetiskt prat

http://www.mikropuhe.com/live/

mina 'Da Finglish' kommer härifrån.  :lol:

--- Slut citat ---

Tack, men lägg gärna upp den under snabba svar ämnet, länk här ovan.

Dividend:
Jojomen. Intressant experiment. Och snygga röster. Låter som jag ungefär efter 20 timmars vakenhet. Typ nu.

Snyggt beat, bas och trummor. (du som lagt trummor? Antar att basen är din, eller är det en seq (färdigt ljud?). Kanske skulle du gå upp från C eller A som det låter till E, eller liknande.

I just den här tyckte jag det hände lite väl lite. Brukar inte vara så, kanske inte är så impad av rösterna ;)

Men den var inte så lång så får gå här några gånger..

MaxB:
Kul(t) inslag i musikhimlen. Hallå, typ

Något ord går förlorat i artefakter men det mesta hörs.
Vem har skrivit texten  :mellow: baserad på djup erfarenhet  :P

clavinova:

--- Citat från: Dividend skrivet 09.03.2010, 21:57:04 ---Jojomen. Intressant experiment. Och snygga röster. Låter som jag ungefär efter 20 timmars vakenhet. Typ nu.

Snyggt beat, bas och trummor. (du som lagt trummor? Antar att basen är din, eller är det en seq (färdigt ljud?). Kanske skulle du gå upp från C eller A som det låter till E, eller liknande.

I just den här tyckte jag det hände lite väl lite. Brukar inte vara så, kanske inte är så impad av rösterna ;)

Men den var inte så lång så får gå här några gånger..

--- Slut citat ---

Tack Dividend!
Allt är presets från diverse VSTier, i vissa fall som basen, dubblade. Den kommer eventuellt att fiffas till lite grand ytterligare om tid gives.

--- Citat från: MaxB skrivet 10.03.2010, 10:52:28 ---Kul(t) inslag i musikhimlen. Hallå, typ

Något ord går förlorat i artefakter men det mesta hörs.
Vem har skrivit texten  :mellow: baserad på djup erfarenhet  :P

--- Slut citat ---

Typ koolt MaxB!
Det är nog teknofreak du syftar på. Det funkade inte alls, men det blev lite skoj ändå.

Då ingen har anmärkt på diskanten, tolkar jag det som att den är ok?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion