Forum > Färdiga produktioner

Jonnerstone - Countdown

<< < (7/15) > >>

stajo:
Tycker att det låter mkt bra. Spontant tyckte jag väl att sången skulle upp lite men förstår samtidigt att det är ett medvetet val du gjort. Skön avkopplande musik och kanon röst.

Läs några sidor i en bok.
avslappningsband är klart underskattade.
Träna minst en timme per dag ;), senast två timmar innan.
Skriv av dig med en gång om du vaknar med tankar om vad du måste göra

Sömnproblem är inget att leka med, fick tinnitus förra våren som resultat av dålig sömn under längre tid.
Men med ovan tips funkar det mkt bra nu.

/S

jonnerstone:

--- Citat från: stajo skrivet 10.03.2010, 20:20:14 ---Tycker att det låter mkt bra. Spontant tyckte jag väl att sången skulle upp lite men förstår samtidigt att det är ett medvetet val du gjort. Skön avkopplande musik och kanon röst.

Läs några sidor i en bok.
avslappningsband är klart underskattade.
Träna minst en timme per dag ;), senast två timmar innan.
Skriv av dig med en gång om du vaknar med tankar om vad du måste göra

Sömnproblem är inget att leka med, fick tinnitus förra våren som resultat av dålig sömn under längre tid.
Men med ovan tips funkar det mkt bra nu.

/S

--- Slut citat ---

Tackar så mycket. Jag kommer nog att höja sången ett litet snäpp i nästa mix. Eventuellt komprimera den lite till, fast då kommer andningarna att framträda mer så jag får väl gå in i waven och minska dom.

Tack även för dina fina tips om sömnproblem. Tvärr så är det lite mer komplicerat än så i detta fallet, men det kommer snart att bli bättre, så jag ser ljust på framtiden igen  :)

Tack så hemskt mycket för lyssning, kommentarer och för omtanken  :wub:  :)

Micke

Bengan_gbg:
Lite för lite gitarrer...;) Skämt åsido så är välproddat som attan men det jag slås mest av är ändå sången. Tummen upp. Svårt att vara alldeles konstruktiv.

jonnerstone:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 11.03.2010, 00:03:22 ---Lite för lite gitarrer...;) Skämt åsido så är välproddat som attan men det jag slås mest av är ändå sången. Tummen upp. Svårt att vara alldeles konstruktiv.

--- Slut citat ---

E de nåt som denna låten har gott om, så är det ont om gitarrer  :lol:

Men va fan, man behöver ju inte vara konstruktiv alltid. Jag är inte helt okänslig för lite ryggdunk  :D

Tack så mycket för din tid  :wub:

Micke

Åsa:
Har lyssnat tre gånger nu och tänker lyssna några gånger till kan jag säga.
Ledsen att höra att du haft det så tungt och glad att höra att det börjar ljusna, både i sinnet och årstiden.
Jag visste ju att jag inte skulle bli besviken när jag lyssnade för jag gillar ju all den musik du gör, den stilen ligger ju mig varmt om hjärtat och det här var inget undantag. En låt som växer för varje lyssning tycker jag, den mal på sådär skönt, fin melodi och jättebra ljud och kanonbra sång. En känslosam låt, det lyser igenom.
50 nedladdningar hade den ser jag :D Wow, det blir en till nu!

Ta hand om dig :)

/Åsa

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion